Jump to content

iTunes


paul007

Recommended Posts

Hey iedereen!

Ik wil graag 2 nummers downloaden van het nieuwe album van Professor Green - Alive Till I'm Dead. Alleen het album is nu alleen nog in de Britse iTunes Store te vinden. En sinds daar betaald wordt met ponden is het voor mij onmogelijk om hem te kopen. Wanneer komt het album naar de Nederlandse iTunes Store? Is hier een soort regeling voor ofzo? Het ablum is volgens mij gister of eergister uitgekomen.

Alvast bedankt!

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heeft met rechten e.d. te maken. Het kan best zijn dat de nummers alleen in GB verkocht mogen worden. Ik zou de website van de band in de gaten houden, om te kijken of er een internationale release aankomt. Desnoods stuur je de band een mailtje/tweet/postduif.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heeft met rechten e.d. te maken. Het kan best zijn dat de nummers alleen in GB verkocht mogen worden. Ik zou de website van de band in de gaten houden, om te kijken of er een internationale release aankomt. Desnoods stuur je de band een mailtje/tweet/postduif.

Oké bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...