ley007 Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Hi all, Ik probeer de "los desperados" missie te spelen, maar ik mot eerst twee gang members recuit-en. Hoe doe je dat met de PC versie. Ik speel het op een laptop dus misschien iets met Fn key, maar ik heb volgens mij alles al geprobeerd. Tab knop, caps knop, enter knop en Fn key + 0~9. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ik heb het op de laptop niet maar ik denk dat het hetzelfde is op de gewone pc maar je moet met RMB op een gangmember richten en dan g of h Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ley007 Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Hahahaaaaaaaaaa. YES it works, thanks mate. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.