Jump to content

Wat doen jullie als Vakantiejob?


jordib12

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jordib12

    10

  • Teh_Ninja

    7

  • GTA-top

    5

  • Nick_Kerkwijk

    4

Ik werk bij de Jamin :dans: Erg verschillende tijden dus kan niet zeggen hoeveel ik werk...

Verder loop ik als gewoonlijk krantjes en folders :puh:

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Kranten :7

Nice, chill werk toch?

Kut werk. Honden die achter je aan komen, moet ook wel eens in de regen lopen, verdient slecht, (rond de 150 per maand) mensen gaan altijd wel lopen klagen over dat je de krant te hard door de brievenbus flikkert. (serieus, vooral die oude mensen gaan dan lopen klagen dat ze moeten bukken en dat ik ze gewoon moet klemmen :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

Geen even flik afsnauwen en dan zie je ze nooit meer terug, of ze een vinger geven. Of gewoon even een hun verhaal aanhoren en ze dan keihard uitlachen. Dat werkt :) . Trouwens heb ik ook wel eens gedaan, toen kwam er ook eentje meerdere malen zeuren. Gewoon even keihard gaan staan te klepperen met de brievenbus :puh: .

Tot op heden doe ik nog krantjes, ik wil er eigenlijk iets bij in de vakantie..

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Kranten emo.gif

Nice, chill werk toch?

Kut werk. Honden die achter je aan komen, moet ook wel eens in de regen lopen, verdient slecht, (rond de 150 per maand) mensen gaan altijd wel lopen klagen over dat je de krant te hard door de brievenbus flikkert. (serieus, vooral die oude mensen gaan dan lopen klagen dat ze moeten bukken en dat ik ze gewoon moet klemmen emo.gif )

Flashingdemon666 heeft wel gelijk. Het verdient inderdaad niet al te best voor het aantal tijd wat je er aan besteed en vooral de oudere mensen zitten te zeuren om het feit dat je niet op tijd bent of omdat ze last hebben van het te hard in de brievenbus stoppen.irri.gif Maarja, het is wel weer beter dan niks.puh2.gif

Mvg, Marco

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...