Jump to content

Wat doen jullie als Vakantiejob?

jordib12

Recommended Posts

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jordib12

10

• Teh_Ninja

7

• GTA-top

5

• Nick_Kerkwijk

4

albert heijn vulploeg-medewerker

mwa elke dag best wel anders nu 3weken 4 uur per dag 5 dagen in de week maar vorige week meestal 6

verdiend wel lekker zo rond de 3 euro per uur dus ongeveer 10 euro iets meer per dag

Delen op andere websites

Ik werk bij een boer 3 uurtjes per dag de hele werkweek en krijg 2 euro per uur. Het gaat wel.

@Hieronder: Is dat te weinig dan?!

Bewerkt: door vice infernusX
Delen op andere websites

Werk bij m'n ex schoonvader. Hij heeft een bandenbedrijf, maakt kozijnen, en runt een autostalling met een hoop mooie auto's, waaronder een Ferrari (Dino geloof ik?), Mustang Fastback, Buick (Roadmaster, rond jaren 50 dacht ik), tijdje terug een Dodge Magnum SRT-10 wagon, Cadillac Fleetwood(?)(dé auto waarin Heineken is ontvoert), enzovoort...

Wat ik er zoal doe:

Kozijnen schilderen die hij maakt, banden wisselen(uiteraard alleen op stalen wielen, want licht-metalen velgen beschadig je veel te makkelijk, en al helemaal geen low-profile want die zijn zo stug dat je ze niet met de hand tegen kan houden op de machine, dat moet hij me nog maar een keer leren), auto's verplaatsen binnen de stalling, auto's schoonmaken, eventueel sturen bij het eruit rijden, en nog wel meer :)

Verdien rond de 3 euro per uur, zwart (25 euro per dag eigenlijk, van 9 tot +- half 6, maar wel met gigantisch veel en lange pauze's, dus mij hoor je niet klagen!)

Delen op andere websites

Ik werk bij een boer 3 uurtjes per dag de hele werkweek en krijg 2 euro per uur. Het gaat wel.

Landbouwer bedoel je :engel:

En 2 euro per uur is zeer weinig. Ik werk nu een maand als onderhoudstechnieker en ik verdien 12 euro per uur.

Delen op andere websites

Ik heb geen vakantiejob. :puh:

Nog niet. :N

Je kan bij mij komen werken op de boerderij aan 2 euro per uur :engel: .

Je denkt toch niet dat iemand zo gek is als Vice infernusX ? :bonk:

OT@Ik ben 13 dus ik wil wel werken maar ik weet niet wat ik met mijn leeftijd kan doen in Rotterdam. :(

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...