Jump to content

Wat doen jullie als Vakantiejob?


jordib12

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jordib12

    10

  • Teh_Ninja

    7

  • GTA-top

    5

  • Nick_Kerkwijk

    4

Ik werk inderdaad zwart :duh: dus...

Ik heb geen vakantiejob. :puh:

Nog niet. :N

Je kan bij mij komen werken op de boerderij aan 2 euro per uur :engel: .

Je denkt toch niet dat iemand zo gek is als Vice infernusX ? :bonk:

OT@Ik ben 13 dus ik wil wel werken maar ik weet niet wat ik met mijn leeftijd kan doen in Rotterdam. :(

Dat word folders bezorgen :7

Gast, je woont in Rotterdam. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om werk te krijgen. Ik zou rondvragen bij familie en kennissen of zij iets voor je hebben.

In dat boerendorpje waar ik woon is helemaal niks te doen. en ook bijna geen werk :(

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Van de week een schutting geplaatst, volgende week een dak maken, paar leidingen trekken, putje zetten. Genoeg te doen. Verdien rond de 7,50 per uur, maar dat komt omdat het een kennis is. Ik ben 15.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog te jong voor een vakantiejob..Zijn alle vakantiejobs in Nederland zo slecht betaald(zie voorbeeld pagina terug => 150 euro per maand)?

Daar verdien je aardig :o ik heb net 10 euro per week met me kranten en daar doe ik een max. een uurtje over

Link to comment
Delen op andere websites

Sjonge, Nederland betaalt niet echt goed!

Ik ga 1000 euro verdienen in augustus, om gewoon magazijn te vullen, en mensen te helpen in de winkel! :puh:

Bewerkt: door jordib12
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe niet echt vakantiewerk, maar heb geen contract zegmaar. En werk van maandag tot vrijdag van 8 tot 7/8 (omdat het 9 van de 10 keer uitloopt), en zaterdag van 9 tot 12\13:00. Want het is super druk daaro. Ik werk bij een autogarage. Als leerlingmonteur waar ik elke dag nieuwe dingen leer en steeds meer nieuwe dingen mag doen. :D

Daar verdien ik gewoon netjes 7 euro per uur. Gemiddeld dan 500 per maand. (uren verschillen nogal als het uitloopt). En jammer genoeg blijft er weinig van over. :7

@Jordib, droom verder. :7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe niet echt vakantiewerk, maar heb geen contract zegmaar. En werk van maandag tot vrijdag van 8 tot 7/8 (omdat het 9 van de 10 keer uitloopt), en zaterdag van 9 tot 12\13:00. Want het is super druk daaro. Ik werk bij een autogarage. Als leerlingmonteur waar ik elke dag nieuwe dingen leer en steeds meer nieuwe dingen mag doen. :D

Daar verdien ik gewoon netjes 7 euro per uur. Gemiddeld dan 500 per maand. (uren verschillen nogal als het uitloopt). En jammer genoeg blijft er weinig van over. :7

@Jordib, droom verder. :7

Geloof je me niet nick?

Stuur ik me contract op?

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe niet echt vakantiewerk, maar heb geen contract zegmaar. En werk van maandag tot vrijdag van 8 tot 7/8 (omdat het 9 van de 10 keer uitloopt), en zaterdag van 9 tot 12\13:00. Want het is super druk daaro. Ik werk bij een autogarage. Als leerlingmonteur waar ik elke dag nieuwe dingen leer en steeds meer nieuwe dingen mag doen. :D

Daar verdien ik gewoon netjes 7 euro per uur. Gemiddeld dan 500 per maand. (uren verschillen nogal als het uitloopt). En jammer genoeg blijft er weinig van over. :7

@Jordib, droom verder. :7

Hij zal wel gelijk hebben hoor.

En jij werkt 5 dagen per week 12 uur en je hebt "maar" 500 euro per maand? Dat is weinig hoor.

Ik werk 5 dagen per week 8 uur en heb 500 euro per week.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...