Teh_Ninja Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 Geloof je me niet nick? Stuur ik me contract op? PB me maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 (bewerkt) Ik doe niet echt vakantiewerk, maar heb geen contract zegmaar. En werk van maandag tot vrijdag van 8 tot 7/8 (omdat het 9 van de 10 keer uitloopt), en zaterdag van 9 tot 12\13:00. Want het is super druk daaro. Ik werk bij een autogarage. Als leerlingmonteur waar ik elke dag nieuwe dingen leer en steeds meer nieuwe dingen mag doen. Daar verdien ik gewoon netjes 7 euro per uur. Gemiddeld dan 500 per maand. (uren verschillen nogal als het uitloopt). En jammer genoeg blijft er weinig van over. @Jordib, droom verder. Hij zal wel gelijk hebben hoor. En jij werkt 5 dagen per week 12 uur en je hebt "maar" 500 euro per maand? Dat is weinig hoor. Ik werk 5 dagen per week 8 uur en heb 500 euro per week. Of ik was dronken of ik was dronken want daar klopt geen donder van. (2 euro per uur gerekend? ) Per week heb ik ongeveer 350 euro (deze week, vorige week meer en week ervoor iets minder) en geen 500 per maand maar ongeveer 1300\1400. Ben er best tevreden mee trouwens. En @ Jordi, ik dacht dat jij 13 of 14 was daarom vond ik het wat raar, maar ik haal je doorde war met andere mensen van forum. Is trouwens wel veel voor 15 jarige, maar zal wel zo zijn in belgie. Bewerkt: 28 juli 2010 door Nick_Kerkwijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Wacko Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Ik doe aan livejasmin en verdien zo wat bij in de vakantie. (grapje) Ik doe volgend jaar pas (ben nog wat jong), maar ik hoop toch op een makkelijk baantje + goed betaalt, maar daar heeft iedereen wel trek in denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Ik doe aan livejasmin en verdien zo wat bij in de vakantie. (grapje) Ik doe volgend jaar pas (ben nog wat jong), maar ik hoop toch op een makkelijk baantje + goed betaalt, maar daar heeft iedereen wel trek in denk ik. Zo min mogelijk uren en zoveel mogenlijk geld. Ja wie wil dat niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Net weer kranten gedaan veel te warm voor en je bent uitgedroogd als je thuis komt Me broer verdient trouwens 204 eurotjes in 3 dagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Schoolboeken inpakken xD, 40 uur per week... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Schoolboeken inpakken xD, 40 uur per week... En wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Geloof je me niet nick? Stuur ik me contract op? PB me maar. Zal ik vandaag doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 (bewerkt) Geloof je me niet nick? Stuur ik me contract op? PB me maar. Zal ik vandaag doen! 1000 euro voor een maand werken(vakantiejob) is in België best weinig hoor, toch? Bewerkt: 29 juli 2010 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 (bewerkt) Geloof je me niet nick? Stuur ik me contract op? PB me maar. Zal ik vandaag doen! 1000 euro voor een maand werken(vakantiejob) is in België best weinig hoor, toch? Voor een 15 en 16 jarige niet hoor! @Ik verdien 970 euro in de maand voor degene die het niet geloofden, ben vandaag achter me contract geweest! Bewerkt: 29 juli 2010 door jordib12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Geloof je me niet nick? Stuur ik me contract op? PB me maar. Zal ik vandaag doen! 1000 euro voor een maand werken(vakantiejob) is in België best weinig hoor, toch? Voor een 15 en 16 jarige niet hoor! @Ik verdien 970 euro in de maand voor degene die het niet geloofden, ben vandaag achter me contract geweest! Idd. Ik kan me niet herinneren dat ik zoveel geld verdiende op mn 15e en zal echt geen 500 euro per maand schelen in belgie, neem ik aan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Schoolboeken inpakken xD, 40 uur per week... En wat moet ik me daar precies bij voorstellen? ehm... misschien ken je Iddink? Daar komen heel veel schoolboeken vandaan. En ik moet die boeken verzamelen enzoow. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Ik heb een droomjobje gevonden in een werkplaats waar goederen worden ingepakt/herpakt enzo. Ik moet nu met een groepje erg gezellige jobstudenten chocoladetruffels inpakken, en verdien hiermee 6,4 euro per uur (in België is zoiets weinig, in Nederland blijkbaar veel), maar overuren zijn 150% loon en dus 9,60 euro per uur. In totaal ga ik voor 23 dagen werken en om en bij de 1200-1300 euro verdienen, werkdagen beginnen om 7u45 en eindigen om 16u15. Het zalige is dat in die stapels truffeldozen af en toe een pak ietwat open is of verscheurd, en dan krijgen wij de inhoud. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 1000 euro voor een maand werken(vakantiejob) is in België best weinig hoor, toch? Ik wist dat je in Belgie meer verdient, maar zoveel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 30 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 (bewerkt) 1000 euro voor een maand werken(vakantiejob) is in België best weinig hoor, toch? Ik wist dat je in Belgie meer verdient, maar zoveel? Ja, bij ons is dat normaal! Maar in Nederland blijkbaar niet! kzou zeggen: Allen naar Belgie! nog meer buitenlanders dan! Bewerkt: 30 juli 2010 door jordib12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.