GTA-top Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 1000 euro voor een maand werken(vakantiejob) is in België best weinig hoor, toch? Ik wist dat je in Belgie meer verdient, maar zoveel? Ja, bij ons is dat normaal! Maar in Nederland blijkbaar niet! kzou zeggen: Allen naar Belgie! nog meer buitenlanders dan! Ik denk dat je liever aan hardwerkende Nederland is belgië wilt krijgen dan een paar bushokslopende gassies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Update: Bij m'n vorige werk hadden ze geen jobstudenten meer nodig, maar ik kan morgen nog een weekje aan de slag bij een bakkerij waar ik veel meer ga verdienen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2015 Grasmaaien bij mijn oma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2015 Tennisstage geven. 8 uur lang in de volle zon 20 4-jarige kids bezighouden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2015 Vakkenvullen bij jumbo, maar dat doe ik ook buiten de vakantie om Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FookingRekt69 Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2015 Werken bij de Gamma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.