RAMAKERS Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 (bewerkt) heey ik wilde vragen als iemand mij per msn kon helpen met een aantal mods te instaleren de uileg snap ik helemaal niks van voeg me toe op msn danny@wintjens.nl of maak eventueel een aanvraag dat ik ze je stuur dat je een instal prog kan maken.. edit: hier mods namen.: 1'N1_Westbus_v1' 2'Flitspaal' 3'AjaxShirt' 4'dutchambu' 5'PolitieBMWM3' 6 7'politiecobaltss' hopelijk kan iemand deze instlerenre per hulp op afstand mods zijn niet geplaats ivm copyrichs redenen. hartelijk bedankt voor jullie help! Bewerkt: 22 juli 2010 door RAMAKERS Reageren
RAMAKERS Geplaatst: 22 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 heey ik wilde vragen als iemand mij per msn kon helpen met een aantal mods te instaleren de uileg snap ik helemaal niks van voeg me toe op nieuw msn adres: danny@wintjens.nl [geen email server!!] of maak eventueel een aanvraag dat ik ze je stuur dat je een instal prog kan maken.. edit: hier mods namen.: 1'N1_Westbus_v1' 2'Flitspaal' 3'AjaxShirt' 4'dutchambu' 5'PolitieBMWM3' 6 7'politiecobaltss' hopelijk kan iemand deze instlerenre per hulp op afstand mods zijn niet geplaats ivm copyrichs redenen. hartelijk bedankt voor jullie help! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.