Jump to content

Nintendo DS is mine!

Recommended Posts

Geplaatst:

Om de één of andere reden verkies ik de DS boven de PSP, dit is ook de reden waarom ik de Dual Screen in huis haalde.

Ik kocht er ook Super Mario 64 DS bij en dit is toch echt wel een superleuk spelletje, ondanks de soms wat frustrerende momenten.

Het touchscreen gebruik ik enkel bij de minigames, dus nog niet in het spel.

Op het touch screen zelf heb ik maar één aanmerking en dat is de mindere gevoeligheid in de hoeken.

Voor de rest kan je heel precies tekeningetje enzo maken met Pictochat, een gratis geïntegreerd stukje software om te chatten en tekeningen door te sturen.

( tekening= Klik hier)

Het design valt al bij al nog mee, maar de psp is mooier en "stoerder"

(foto van de DS zelf= Klik hier)

De batterijduur is dan echt wel enorm, 15 uur aan een stuk minigames ongeveer spelen en 8 uur onder zwaardere omstandigheden

Grafisch kan ik er vreemd genoeg héél weinig op zeggen, dit is gewoon zeer hoge kwaliteit, hoewel psp beter kan

(hier een menuscreen foto van Mario= Klik hier)

Ik geef de Nintendo DS een 8.5 en Mario een 8 omdat het gewoon heel erg leuk spelen is

Als jullie ergens nog speciaal foto's van willen, vraag maar :-)

Geplaatst:

Had ik die maar. :(

Ik ga hem zo snel mogelijk ook aanschaffen.

Ziet er echt een geweldig dingetje uit.

En ik ben wel eens aan iets anders toe. ^_^

Geplaatst:

Heb de Nintendo DS al een tijdje.

En ik stond ook zeer versteld van de Grafische Kwaliteit van games.

En je kunt games van de Advance ook toepassen op je DS.

Ironfist heeft hier volkomen gelijk in, DS gaat je zeer verbazen als je hem hebt.

Ik geef hem een dikke 9, man ik stond echt versteld.

Geplaatst:

Ik ben ook vanzin hem te gaan kopen.

Maar welke game is een aanraden voor de DS?

Wario Ware Touched heb ik al eens gedaan en ben verzot op die micro games.^_^

Als later Advance Wars DS uitkomt wil ik die zeker hebben.

Geplaatst:

Die ds ziet er me wel een leuk dingetje uit.

Niet alleen omdat je er mijn zo'n coole touch screen mee kan spelen maar ook amdat je er je oude gameboy spelletjes kan op spelen en daar heb ik er veel van( stuk of 40).

Maar toch twijfel ik toch, ik wil eerst eens op de psp gespeeld hebben. Dan kan ik de 2 gaan vergelijken op gebied van game play. Want de op de ds heb ik al gespeeld, echt wel leuk.

Geplaatst: (bewerkt)

Toen ik de DS voor het eerst zag dacht ik echt zo van "poeh,klote ding"

tot ik er voor één minuutje op kon spelen in de FRS, en dat was echt ongeloofelijk leuk

Warioware touched is de volgende op mijn lijstje

edit: nieuwe screen gemaakt

post-110-1119801905.jpg

Bewerkt: door Ironf1st
Geplaatst:
Warioware touched is de volgende op mijn lijstje

Die wil ik ook kopen, kan hem in het buitenland ORGINEEL goedkoper krijgen, volgens mij.

Maar mijn oom heeft ook een DS met dat spel, ik was daar echt verslaafd aan.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Wel ik heb de Nintendo DS ondertussen ook al een tijdje, en ik verzeker het je; geweldig ding. :D Ik ben er erg tevreden van, het is echt een hebbedingetje. De echte Nintendo fans mogen deze zekerr niet missen. Ik heb ondertussen Advance Wars DS al, hij is zo geweldig als de NDS. :puh: Ik ga wat foto's maken van de DS. :)

pic00363xf.jpg

pic00378hn.jpg

pic00383sy.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb gister ook een PSP gekregen van mijn pa,

zo`n ding is echt vet grapig!

en cool

Edit:

PSP? Dit topic gaat over een Nintendo DS.. :)

oeps , hahahaa , ik dacht de PSP . sorry!

ik moest wel ff lache:P

Bewerkt: door wesley_GTA
Geplaatst:
ik heb gister ook een PSP gekregen van mijn pa,

zo`n ding is echt vet grapig!

en cool

Dit topic gaat over de DS :?

Ontopic:

Ik vindt deze handheld ook erg leuk, maar sommige mensen zeggen dat het touchscreen niet bij alle spellen goed werkt e.d, Mijn keuze is op geen van beide gevallen (PSP en DS).

Ik ben zelf niet zon fan van handhelds, ik vindt het niet fijn gamen. Maar voor de DS geldt hetzelfde als voor de PSP, ik vindt het beide leuke dingetjes, om voor een paar keer op te spelen. Mij lijkt het na een X aantal keer vervelen. De spellen vindt ik ook te duur, in tegenstelling tot die van consoles, er zit in principe maar 20 á 25 euro tussen, en dan heb ik toch meer plezier aan een spelletje voor de console.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...