Jump to content

Wat doe jij in IV, TBoGT of TLAD nadat je de 100% hebt bereikt ?

Melvin_123

45 leden hebben gestemd

1. 1. Wat doe jij in IV, TBoGT of TLAD nadat je de 100% hebt bereikt ?

• Zoveel mogelijk chaos veroorzaken, Met behulp van granaten of een RPG!
      4
    • Gewoon even lekker rustig rondrijden met een mooie Sportwagen (F620, Bullet GT, Infernus, Comet, etc)
      10
    • [ TBoGT ] Met de Buzzard zoveel mogelijk politie (terug) naar de hel sturen! :P
      6
    • [ TBoGT ] Me favoriete missie overnieuw spelen via de replay functie op je mobiel. (Omdat die missie gewoon zo leuk is om te doen!)
      1
    • Kijken hoe KLEIN ik de GROOTSTE auto kan maken door (expres) veel te crashen.
      4
    • Ik zou het niet weten, Ik heb ze geen eens voor de volle 100% uitgespeeld.
      7
    • Iets anders, Ik zeg het wel in een post! ;)
      13

Recommended Posts

wel vreemd dat er ind e titel staat TlaD en TBoGT maar alleen TBoGT opties gegeven zijn.

ik doe vooral drug wars (kwil er 100 gedaan hebben maar worden nu wel beetje moeluk na de 76)

en gang wars ook wel leuk alleen overleven mijn vrienden het nooit en dan ben ik in mn 1tje tegen heel veel deadbeats.

100% uitspelen gaat niet lukken want met me muis kan ik nie poolen

Delen op andere websites

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Melvin_123

4

• Nissan

2

• nfsplayer

2

• R-fl3x

2

wel vreemd dat er in de titel staat TlaD en TBoGT maar alleen TBoGT opties gegeven zijn.

Ik vind jou opmerking vreemd. :? (Ik zou zeggen lees de opties nog een keer door) ;)

Zoveel mogelijk chaos veroorzaken, Met behulp van granaten of een RPG!

Deze wapens zitten in zowel IV, TBoGT en TLAD, Dus deze optie kan in alle 3 gedaan worden

Gewoon even lekker rustig rondrijden met een mooie Sportwagen (F620, Bullet GT, Infernus, Comet, etc)

In IV, TBoGT en TLAD heb je allerlei soorten sportwagens rondrijden, Dus ook deze optie kan in alle 3 gedaan worden

[ TBoGT ] Met de Buzzard zoveel mogelijk politie (terug) naar de hel sturen! :puh:

Deze optie kan alleen in TBoGT gedaan worden, Omdat alleen daar de Buzzard beschikbaar is

[ TBoGT ] Me favoriete missie overnieuw spelen via de replay functie op je mobiel. (Omdat die missie gewoon zo leuk is om te doen!)

Ook deze optie is alleen voor als je TBoGT speelt, De reden lijkt me duidelijk (Missies overnieuw spelen via je mobiel)

Kijken hoe KLEIN ik de GROOTSTE auto kan maken door (expres) veel te crashen.

Deze moet toch wel heel duidelijk zijn! In zowel IV, TBoGT en TLAD rijden gewoon voertuigen over de weg, Dus ook deze optie is in alle 3 mogelijk

Ik zou het niet weten, Ik heb ze geen eens voor de volle 100% uitgespeeld.

Geld gewoon voor alle 3 (IV, TBoGT en TLAD)

Iets anders, Ik zeg het wel in een post! ;)

Tja

En nu mag jij weer. ;)

Om toch nog een beetje ontopic te blijven, Het valt me wel op dat de 1e optie nog door niemand aangevinkt is :7

Delen op andere websites

Om toch nog een beetje ontopic te blijven, Het valt me wel op dat de 1e optie nog door niemand aangevinkt is :7

Normaal zou ik dat aanvinken maar heb hem nog niet 100% :puh:

Oh oke, Uhhmm... Ja dat kan he! :puh:

Dan heb je zeker de optie van 'ik heb ze geen eens voor de 100% uitgespeeld' aangevinkt ? :7

Delen op andere websites

CHAOS! Maar na een tijdje verveelt dat :(

Huurmoordenaartje met mezelf :7 Best wel lache.

Gwn denken kerel met blauwe jas op motor killen. Dan rondrijden enzo en dan kom je wel een motorrijder met blauwe jas tegen :7 Oke klinkt best dom XD

Als je met zn 2en doet is t wel leuk! Moet je een keer doen! :tu:

Bewerkt: door JordanMaster
Delen op andere websites

Gwn denken kerel met blauwe jas op motor killen. Dan rondrijden enzo en dan kom je wel een motorrijder met blauwe jas tegen :7 Oke klinkt best dom XD

Dat doe ik ook... met een Sniper Rifle weg gaan liggen op een afgelegen locatie en wachten op het verzonnen slachtoffer, het linkt best dom ja, maar het is zó leuk om te doen en het heef tzo'n leuk missie-achtig gevoel :puh: .

Delen op andere websites

Omdat ik de Achievment van Drugs Wars al heb ga ik niet verder tenzij ik tijd heb, een beetje rondrijden of vliegen met een Buzzard gaat vervelen, vooral omdat de rakketten van de Buzzard rech vooruit gaan en dus niet echt kan richten, omdat ik nu zo $250.000 heb koop ik veel wapens maar ik vind die Sticky Bomb wel duur zeg.

Delen op andere websites

Whahaha, een hel maken voor de inwoners van Liberty City yep.gif

Alles doe ik. Waar ik zin heb. Chaos, normaal, politie agentje spelen, met auto's rommelen, zwervers vermoorden en andere wratsen wat je van een kind van 10 kan verwachten terwijl ik bijna 18 ben icon_mrgreen.gif

Delen op andere websites

Huurmoordenaartje met mezelf emo.gif Best wel lache.

Gwn denken kerel met blauwe jas op motor killen. Dan rondrijden enzo en dan kom je wel een motorrijder met blauwe jas tegen emo.gif Oke klinkt best dom XD

Dat doe ik ook... met een Sniper Rifle weg gaan liggen op een afgelegen locatie en wachten op het verzonnen slachtoffer, het linkt best dom ja, maar het is zó leuk om te doen en het heef tzo'n leuk missie-achtig gevoel puh2.gif .

Whahaha, das nieuw. Ga ik ook doen. Ik denk nu. 1:49 uur icon_mrgreen.gif

Delen op andere websites

Dat doe ik ook... met een Sniper Rifle weg gaan liggen op een afgelegen locatie en wachten op het verzonnen slachtoffer, het linkt best dom ja, maar het is zó leuk om te doen en het heef tzo'n leuk missie-achtig gevoel :puh: .

Dat deed ik ook al in SA! ;D Als ik IV 100% heb, zal ik waarschijnlijk weer hetzelfde doen. :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...