Niiek Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2010 Heej, ik heb LCS op m'n psp en wil m'n eigen muziek erop afspelen, maar ik snap dus niks van de pagina hierover op WikiGTA ( http://nl.wikigta.org/wiki/Rockstar_Custom_Tracks_Player ) Kan iemand me dit een beetje makkelijker uitleggen ? Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2010 Als ik het goed heb gelezen moet je de muziek via Mediaplayer toevoegen. MVG. Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Hier kun je er alles over lezen! Succes! Als je dan nog vragen hebt kun je uiteraard weer posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Hier kun je er alles over lezen! Succes! Als je dan nog vragen hebt kun je uiteraard weer posten. Daar keek hij al en toen snapte hij het niet ! MVG. Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Idd snapte ik dat niet, staat toch echt in de hoofdpost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2010 Oh sorrie, misschien dat je ook kunt vertellen wat precies je niet snapt? Dan kunnen wij je waarschijnlijk beter helpen, ik zou die hele tekst anders kunnen forumleren maar daar heb ik op het moment geen tijd voor en zin in . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Laat maar, Jooriie heeft me al geholpen, bedankt ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.