Jump to content

beeldscherm van vriend


iefen

Recommended Posts

hallo, ben ik weer met een vraag :schater:

ik was vandaag bij een vriend en hij speelde cod mw2 en ik vond alles bij hem er veel mooier uitzien en veel soepeler lopen, het reloaden enz. ging gewoon allemaal mooier/smoother nu heeft hij een betere video kaart dan mij en een ander scherm, hij heeft zon scherm en ik zon scherm wat mijn vraag dus is is of het aan mijn video kaart of aan mijn beeldscherm? zelf hoop ik stiekem dat het aan de video kaart ligt en dat als ik een nieuwe pc heb dat het dan hetzelfde dr uitziet maar dat hoop ik dus.

en dan nog een vraagje, kan iemand op azerty zon ding waarmee ik mijn scherm kan ophangen aan mijn muur vinden? liefst zo goedkoop mogelijk

Grtzz Iefen

Bewerkt: door iefen
Link to comment
Delen op andere websites

Mooiheid heeft geen flapdrol te maken met je videokaart, maar de instellingen die je selecteert (behalve als je videokaart geen MW2 aan kan). De snelheid heeft wel deels met je instellingen en deels met je videokaart te maken.

Hoge instellingen = Mooiheid hoog, Framerate laag (relatief gezien)

Lage instellingen = Mooiheid niet aanwezig, Framerate super snel (weer relatief gezien)

Link to comment
Delen op andere websites

ja hij speelt dat gewoon op zijn maximale resolutie, en ik speel op en een lagere resolutie en ik heb nog een 2e beeldscherm aanstaan dat lagere reso anders heb ik frame drops

maar jullie zeggen dus dat het aan mijn videokaart en instellingen ligt en niet aan mijn beeldscherm?

Link to comment
Delen op andere websites

Yup. Als je dezelfde videokaart als je vriend koopt (of een betere), en dezelfde instellingen gebruikt, dan zal het spel er even mooi uitzien op jouw scherm als op het zijne. Resolutie hoger zetten alleen al maakt bij veel spellen een groot verschil.

Link to comment
Delen op andere websites

Yup. Als je dezelfde videokaart als je vriend koopt (of een betere), en dezelfde instellingen gebruikt, dan zal het spel er even mooi uitzien op jouw scherm als op het zijne. Resolutie hoger zetten alleen al maakt bij veel spellen een groot verschil.

Niet geheel waar. Als hij, met zijn scherm, welke een hogere resolutie heeft als zijn vriend, dezelfde instellingen en dus resolutie zal gebruiken als zijn vriend, zal het er bij zijn vriend beter uitzien omdat hij het op de native resolutie draait.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...