paul007 Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Hallo iedereen! Ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Ik ga binnenkort naar New York en om de tijd te doden tijdens de vliegreis wil ik dus wat films op m'n PSP kunnen kijken. Hier thuis heb ik de film: "Rush Hour 2" op DVD en die wil ik dus op m'n PSP overzetten. Nu heb ik al een beetje rondgezocht en wat uitgeprobeerd maar telkens lukt het me niet om de ondertiteling erin te krijgen. Er zijn een hele boel converters die het werk voor je doen, maar bij de ondertiteling gaat het steeds fout. Is er iemand die mij verder kan helpen of iemand die hiermee ervaring heeft? Alvast bedankt! Cheers paul007 Reageren
Joriz Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Dan hoef je helemaal niets te doen. Als je naar New York vliegt kan je zo'n 20 nieuwe films en vele oudere bekende gewoon in het vliegtuig op het schermpje in de stoel voor je (of scherm uit stoel indien Business world class) kijken. Tevens zijn er televisieseries aan boord dus mocht je iets korts willen kijken is dat er ook. Alles is in Engels of Nederlands en indien het niet in het Nederlands is gesproken heb je gewoon ondertiteling. Dat scheelt je weer een hele hoop gedoe voor vertrek. Reageren
paul007 Geplaatst: 22 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Dan hoef je helemaal niets te doen. Als je naar New York vliegt kan je zo'n 20 nieuwe films en vele oudere bekende gewoon in het vliegtuig op het schermpje in de stoel voor je (of scherm uit stoel indien Business world class) kijken. Tevens zijn er televisieseries aan boord dus mocht je iets korts willen kijken is dat er ook. Alles is in Engels of Nederlands en indien het niet in het Nederlands is gesproken heb je gewoon ondertiteling. Dat scheelt je weer een hele hoop gedoe voor vertrek. Oké dat is mooi om te weten! Bedankt voor je reactie! Wel vet trouwens al die films, het is m'n eerste keer naar Amerika dus dat wist ik niet. Normaal gaan wij altijd naar Griekenland en dat zijn vluchten van 2-3 uur dus dan heb je dat allemaal niet. Thanks Cheers paul007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.