Jump to content

Finish him Melee trophy werkt niet


rakoda

Recommended Posts

Ik heb PS3 ik krijg de melee niet gedaan, heb de tips en filmpjes bekeeken op het net en forums maar het lukt niet. Ik kijg ook steets wanted level ook op het helicopter platform, ik heb op het laatst 14 mensen gevochten met vuist en zo en steets ontwijken maar ik krijg die trophy maar niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook PS3 :engel:

Ik weet t niet. Het enige wat ik kan zeggen is: 10 meelee counters binnen de tijd. That's it. Oja by de Ps3 duurt het meestal 5-10 seconden tot je m krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

gebruik je cheats.

Das een goeie :7

Als je een health cheat gebruikt dan kan je deze trophy/archievement niet meer halen. :N (Altans toch niet in de savegame waar je hebt gecheat.)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat moet je eigenlijk doen, en kan dit ookin TBOGT, moet je 10 mensen handmatig doden?

Je moet 10 mensen doden met een MEELEE COUNTER. Binnen de tijd. Lichteraan. Heb je episodes of gedownload?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik gebruik geen cheats. Ik heb gewoon spel op disc gekocht, maar als ik al iemand op het helicopter deck nier slaat krijg ik al politie wat het al moelijk maakt. Ik heb vandaag weer geprobeerd maar lukte weer niet, ik heb wel bijna 20 mensen achterelkaar neer geslaagen zo als in die videos waar ze het voor doen. Maar ik krijg die trophy niet ik heb in mijn stats staan dat ik nu al 73 mensen met melee gedood, hebt snap er niks van?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik gebruik geen cheats. Ik heb gewoon spel op disc gekocht, maar als ik al iemand op het helicopter deck nier slaat krijg ik al politie wat het al moelijk maakt. Ik heb vandaag weer geprobeerd maar lukte weer niet, ik heb wel bijna 20 mensen achterelkaar neer geslaagen zo als in die videos waar ze het voor doen. Maar ik krijg die trophy niet ik heb in mijn stats staan dat ik nu al 73 mensen met melee gedood, hebt snap er niks van?

Daar zit het hem in, je moet ze met een mes (Knife) doden :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

He maar in video doet hij het met hand geen mes en hij krijgt hem? maar was wel op xbox zit er verschil tusen consoles?

Er is geen verschil bij de achievements of throphies. Ga naar de Helitour plaats voor deze thropy, zoals je waarschijnlijk al werd aanbevolen in één van de filmpjes. Zorg dat je health volledig vol is en val iemand aan. Net voor hij je terugslaat, druk je op X en daarna druk je herhalend op het vierkantje of het rondje. Herhaal deze actie, tot hij dood is. Doe dit met 10 mensen en let op dat je dit zeker binnen 4 minuten doet.

Veel succes. :Y

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg nog steets polietie op helietour platform maar van de net 8 mensen warren er maar 2 echt dood via melee maar dat onwijen gaat moeilijk ben net iets telaat met x het teruug steeken/slaan geen probleem mee.

Link to comment
Delen op andere websites

OPGELOST: Is denk wat mis met mijn PS3/GTAIV krijg net ineens de trophy. Ik heb denk een half uur geen melee atacks meer gedaan, ik liep wat rond en kreeg hem ineens vaag!? Maar ik heb hem nu en daar ging het om, iedereen bedankt voor de hulp ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...