harry1985 Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Ik snap echt niet hoe je nu precies moet dansen in gay tony. heb van alles geprobeerd maar het schijnt maar niet te willen. heeft iemand tips ? wat moet je nu precies doen. om het dansen echt goed te voltooien in een missie. heb ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 (bewerkt) Het dansen vind ik persoonlijk niet moeilijk. Speel het ook op de PS3 maar je moet gewoon draaien met die twee knoppen (zie foto, de knoppen zelf zijn omringd met een rode lijn). en wanneer erop komt "Hold!", moet je gewoon die knoppen stilhouden, en op L2 en R2 drukken. Succes, I-cer Bewerkt: 22 juli 2010 door I-cer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Draaien is moeilijker hoor. Gewoon op de beat van links naar rechts, gaat sneller Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 Draaien is moeilijker hoor. Gewoon op de beat van links naar rechts, gaat sneller zo doe ik het ook, makkie dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Ik dacht eerst ook dat het ingewikkeld was, maar toen ik het eenmaal onder de knie had was het ritme zo te pakken. Het is eigenlijk heel simpel, je beweegt gewoon gedurende de missie met de 2 sticks in het midden wat rond. Als er hold word aangegeven houdt je de sticks naar beneden en volg je het ritme van de muziek met de L2 en R2 knoppen van je controller. Dit word ook aangegeven op je beeldscherm, als je dit een tijdje volhoud kom je automatisch verder met de missie, dit kun je zien aan het balkje. Succes ermee verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2010 (bewerkt) Bij mij lukt het ook voor geen meter, maar ik gebruik een PC. kan iemand mij helpen?? Laat maar, ik ben er zelf al achter gekomen. ik snapte namelijk niet wat je ook moest doen met W,A,S en D xD Bewerkt: 1 augustus 2010 door OverkillNL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
partysnoeper Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Bij mij lukt het ook voor geen meter, maar ik gebruik een PC. kan iemand mij helpen?? Laat maar, ik ben er zelf al achter gekomen. ik snapte namelijk niet wat je ook moest doen met W,A,S en D xD Ik weet ook niet wat je moet doen, er is zelf geen muziek als ik op de dansvloer sta? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anoukk Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 Bij mij lukt het ook voor geen meter, maar ik gebruik een PC. kan iemand mij helpen?? Laat maar, ik ben er zelf al achter gekomen. ik snapte namelijk niet wat je ook moest doen met W,A,S en D xD Ik weet ook niet wat je moet doen, er is zelf geen muziek als ik op de dansvloer sta? heb je misschien bij je settings de muziek uit staan? Had ik gedaan in GTAIV omdat ik de radio haat, en vervolgens hoorde ik geen muziek meer in de stripclub. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 Misschien zit je in de verkeerde club? Je zit misschien in de Bahama Mama's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.