Jump to content

PS2 controller zelfde model als van Xbox360?


Zombiespeed

Recommended Posts

Weet iemand of er PS2 controllers zijn met het zelfde model als van een xBox 360 controller??

Die controller van de xbox vind ik namelijk fijner in de hand liggen, het is ook fijner dat de analog boven dat pad geval zit enz,

Dus zouden er controllers voor de PS2 bestaan te koop in nederland ofzo dei er dus zo uitzien :xbox360controller.jpg

Bewerkt: door Zombiespeed
Link to comment
Delen op andere websites

Bouw gewoon een PS2 controller in de behuizing van een 360 controller :tu: .

Dat zou kunnen maar is dermate moeilijk. Je antwoord is simpelweg: nee. Er bestaan geen controllers van Microsoft's console die ook op Sony's console werken. Dit omdat de twee immers niet met elkaar samenwerken. Misschien kun je ergens homemade controllers aankomen, of gewoon van die controllers van de Aldi die je fijn in je hand vind liggen, ik ben trouwens ook gestopt met gamen op de Ps1 en Ps2 omdat die controllers simpelweg veel te klein zijn! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt een beetje gaan googlen, maar volgens mij zijn die er niet. Ja of hierboven al gezegd werd, dat je bij de aldi moet gaan kijken.

Ha ha, ik ben het wel mee eens dat xboxcontroller fijner in de hand liggen dan ps3-controllers. Ik was bij een vriend en die had een ps3, ik dacht echt wat een rare controller, maar het is maar wat je gewend bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit een oplossing ;): Klik

Moet je nog wel even kijken of hij ook op de PS2 kan aangezien het bovenstaande artikel gaat over de PS3.

Anders moet je eens gaan kijken naar de controllers van Logitech voor de PS2 , die liggen vaak ook beter in de hand dan de orginele controller :).

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

Bouw gewoon een PS2 controller in de behuizing van een 360 controller :tu: .

Ik gok dat de gemiddelde gamer dan twee controllers om zeep brengt. :7

Je kunt een beetje gaan googlen, maar volgens mij zijn die er niet. Ja of hierboven al gezegd werd, dat je bij de aldi moet gaan kijken.

Ha ha, ik ben het wel mee eens dat xboxcontroller fijner in de hand liggen dan ps3-controllers. Ik was bij een vriend en die had een ps3, ik dacht echt wat een rare controller, maar het is maar wat je gewend bent.

Ik ben de Ps1- en Ps2controllers gewend. Die hbeen naar mijn weten nagenoeg hetzelfde model als de Ps3controller, ik ben die controller gewend. Maar ik vind niet dat hij fijn in de hand ligt, hij is te klein! De beste controller ever made is toch nog steeds de SNEScontroller, daar kan niets tegenop!

Is dit een oplossing;): Klik

Moet je nog wel even kijken of hij ook op de PS2 kan aangezien dit een artikel is over de PS3.

Anders moet je eens gaan kijken naar de controllers van Logitech voor de PS2 , die liggen vaak ook beter in de hand dan de orginele controller :).

Volgens mij zei hij duidelijk Ps2 :puh: .

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn van die convertertjes van ps2 naar usb, die hebben ook aparte filmware in die apparaatjes zitten en daarmee zou je de beveiliging van een xbox 360 controller met draad kunnen omzeilen. Het werkte in ieder geval wel andersom bij mij. (met de oude xbox dan, maar de xbox S-controller en 360 controller liggen niet heel anders in de hand.

@ hierboven: Megadrive controller ftw!

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn van die convertertjes van ps2 naar usb, die hebben ook aparte filmware in die apparaatjes zitten en daarmee zou je de beveiliging van een xbox 360 controller met draad kunnen omzeilen. Het werkte in ieder geval wel andersom bij mij. (met de oude xbox dan, maar de xbox S-controller en 360 controller liggen niet heel anders in de hand.

@ hierboven: Megadrive controller ftw!

De Megadrive opzich zelf was al een superconsole, samen met de SNES waren zij geweldig!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...