Cabyon Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Een simpele tutorial, op aanvraag van dergelijke personen hier op het forum. Hoe je een pattern maakt: Klik Reageren
Dotz Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Mooie tut! Goed gedaan! Veel werk aan gehad? Reageren
Cabyon Geplaatst: 22 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Mooie tut! Goed gedaan! Veel werk aan gehad? Nee. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Goede tutorial! Alleen hier zijn toch al een aantal tutorials over op het internet? Reageren
Fezz Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Mooie tutorial, maar bij het 2e plaatje gaat het plaatje over de tekst heen. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Ah leuk om te weten. Hier is mijn uitkomst. Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik moet zeggen dat het een leuke tut is met een leuke outcome. Alleen vind ik de tekst die erin staat veel te onduidelijk. De strepen geven me meer een verblindend gevoel waardoor je moet wegkijken in plaats van een signature waar je goed voor moet gaan zitten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.