Arjen Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 Ik zat laatst een spelletje te spelen. Dat is echt heel grappig. Speerwerpen. Je moet op het poppetje klikken dan gaat hij lopen. Dan moet je de muisknop inhouden en loslaten vóór de twee stenen. Begin met Speerwerpen Maak een screenshot met je verste afstand als het mogelijk is. :lol: Dit is die van mij. :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 Dat spel ken ik! Ik heb hem al eens eerder gedaan, toch snap ik niet hoe sommigen zo'n hoge score halen, ik ga hem maar eens weer proberen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 Dat spel ken ik! Ik heb hem al eens eerder gedaan, toch snap ik niet hoe sommigen zo'n hoge score halen, ik ga hem maar eens weer proberen! jah ik snap er maar geen reet van laatst had ik eens geprobeerd en ik was al blij dat is 200m had <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 (bewerkt) elke dag speel ik daar op!!!! wel hoogstens 5min maar toch... ik ben daar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht op NOOIT heb ik de top 10 gestaan <_< Bewerkt: 29 juni 2004 door ironfist99 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 Dan ben je niet slecht. Het is gewoon voor de lol. Plaats eens een screenshot van je verste. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 dis mijn hoogste score tot nu toe Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 --- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 Hahahaha. Zo kan ik het ook. Dat was zeker een Foul! Want je staat niet tussen de topscores :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2004 owwh nu zie ik het, je kan niet alleen de speer ver gooie maar ook hoog of laag Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 7 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2004 Dis mijne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 7 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2004 (bewerkt) De mijne 525.575. Maar 1 duizendste minder ver dan ThabiT!!! Ach niet slecht na een tijdje proberen, ik kende het spelletje overigens al. Wel grappig! :lol: Het hoogste wat ik ooit heb gehaald is iets hoger dan 533 geloof ik... Bewerkt: 7 juli 2004 door Melchior Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.eminem Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 hhaha ik had 607887 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 hhaha ik had 607887 Eerst zien, dan geloven. Het is trouwens dan een Foul, want je staat niet bij de topscores. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 Dat is nog niet gehaald <_< Het verste is 535.005 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roppie Geplaatst: 19 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2004 477 en nog een beetje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts