Jump to content

windows programmas behouden


iefen

Recommended Posts

ik wil Windows op een andere pc gaan installeren ik heb dus nu een back-up gemaakt via t standaard programma van Windows (7) maar als ik nu op een andere pc dit dus "terug zet" dan heb ik niet al mijn programma's mee dus moet ik opnieuw installeren dit wil ik dus liever niet. weten jullie mischien hoe ik dit kan voor komen, dus dat ik niet al mijn programma's opnieuw moet installeren

Link to comment
Delen op andere websites

is er niet.

Nou ja er is wel een optie, maar het is echt sterk aan te raden om gewoon op die andere pc schoon windows 7 te installeren, je hebt namelijk te maken met drivers enzo, die neem jij van je andere pc over terwijl die waarschijnlijk heel andere hardware heeft, het enige wat dit veroorzaakt is problemen in windows, crashes, vastlopers en andere rare errors kunnen er van dat komen.

Link to comment
Delen op andere websites

volledige hdd data kopieren, maar dat ga je toch niet echt doen he?:7 kost je alleen maar meer tijd omdat je pc gewoon waardeloos werkt door niet klopende geregistreerde apparaten etc, W7 installeren duurt hooguit 2 uurtjes, dan kunje direct je programmas opnieuw installeren een ook gewoon uitkien welke, heb je een bloedsnelle pc, iig sneller dan dat je zou kopieeren

Link to comment
Delen op andere websites

ja, maar ik heb bijv programmas op me pc staan die ik niet helemaal eerlijk heb verkregen en de mapjes daarvan met de instalaties heb ik weg gegooit maar die progs zijn ongeveer 14 gig. maar ja ik ga denk ik ook gewoon wat jij zegt doen.

maar hoe kan ik het beste een back up van mijn hd maken. dan bedoel ik niet mijn hele hd maar gewoon de standaard files enz.

Bewerkt: door iefen
Link to comment
Delen op andere websites

als jou pc 2 partities heeft(in feite 2 schijven) Raad ik aan al die data naar 1 schijf te kopieren en dan de andere schijf formatteren en daar windows 7 op installeren, vervolgens kun je die data weer terug kopieren.

Alles van je oude windows kun je in een mapje genaamd windows.old plaatsen, als je dan met windows schijfopruiming doet zal hij dit leegmaken.

Dat is de manier zoals ik van plan was deze vakantie bij mij windows 7 te installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar ik ga een nieuwe pc gebruiken met nieuwe hd enz.

euhm ik heb dus eigenlijk gedaan wat jij zij maar dan met windows back-up

ook had ik iets gelezen over easy file transfer in windows 7 is dat iets?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...