Jump to content

is deze pc goed genoeg?


barter

Recommended Posts

Jawel, maar als je ons een budget geeft kunnen wij er eentje voor je samenstellen. Dat systeem wat jij hebt gekozen heeft namelijk een zogeheten "bottleneck". Dat wil zeggen, je (in dit geval) processor is veel sterker dan je grafische kaart, waardoor het hartstikke zonde is van die dure processor.

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel, maar als je ons een budget geeft kunnen wij er eentje voor je samenstellen. Dat systeem wat jij hebt gekozen heeft namelijk een zogeheten "bottleneck". Dat wil zeggen, je (in dit geval) processor is veel sterker dan je grafische kaart, waardoor het hartstikke zonde is van die dure processor.

mhh ok mijn budget is zoon 1000 euro maar dan ook met mooie monitor en windows 7 :puh: als jij er een mooie kan samen stellen voor dat bedrag ben ik eght heel happy _O_ _O_ _O_ _O_

hij mag als het net iets duurder is zoon 150 euro boven zitten maar das eght max(moet dan nog wel ff sparen :puh:

Bewerkt: door barter
Link to comment
Delen op andere websites

Budget:

Doel:

Desktop of laptop:

Merk pc of samengesteld:

Benodigde randapparatuur:

Besturingssysteem:

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken:

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel:

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:

Extra koeling (voor overklokken)?:

Even bovenstaand lijstje invoeren, en dan ook nog erbij zeggen hoe groot het scherm moet zijn, qua inch en qua resolutie.

Link to comment
Delen op andere websites

Budget: 1000euro(echt max 1150)

Doel: gta 4 high spelen en voor school en muziek

Desktop of laptop: desktop

Merk pc of samengesteld: maakt mij niet uit

Benodigde randapparatuur: toetsen bord en muis

Besturingssysteem: windows 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: geluids instalatie is een logitech 2 boxen met sub woofer

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: wat het beste is :tu: heb er namelijk geen verstand van

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: door bedrijf anders gaat het fout

Extra koeling (voor overklokken)?:euh alleen als het nodig blijkt te zijn amar denk het niet ^_^

als ik er achter ben wat randapparatuur is vul ik dat wel in :puh:

oja en van beeldscherm minstens 18 inch revolutie maakt mij niet eght uit als het er maar goed uit ziet :D

Bewerkt: door barter
Link to comment
Delen op andere websites

Toetsenbord, muis, etc.

Maar nogmaals, enige voorkeuren over het scherm?

een toetsen bord en muis is wel handig :puh: en beeld scherm gewoon rond de 18 inch ofzo

euh wie gaat hem btw samen stellen ik w8 al 2 dagen nu :bonk:

Bewerkt: door barter
Link to comment
Delen op andere websites

ik verontschuldig me alvast voor dubbelen post maar iemand zou die pc voor mij samen stellen maar ik w8 nu a 4 dagen en nog niemand heeft eht gedaan :bonk: dus op vriendelijk verzoek wil iemand hem voor me samen stellen??

Link to comment
Delen op andere websites

ik verontschuldig me alvast voor dubbelen post maar iemand zou die pc voor mij samen stellen maar ik w8 nu a 4 dagen en nog niemand heeft eht gedaan :bonk: dus op vriendelijk verzoek wil iemand hem voor me samen stellen??

Hey, ik zou zelf ook niet weten hoe je dat bij elkaar optelt maar bij je beeldscherm moet je wel zetten: HD kwaliteit, want HD maakt het mooier in GTA 4 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt een topic maken in het hardware fora, daar stellen ze sneller een lijstje samen.

Hier zijn eigenlijk alleen gta4 experts aanwezig, in het hardware fora lopen er zat rond die er 1tje voor je samen kunnen stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt een topic maken in het hardware fora, daar stellen ze sneller een lijstje samen.

Hier zijn eigenlijk alleen gta4 experts aanwezig, in het hardware fora lopen er zat rond die er 1tje voor je samen kunnen stellen.

thx voor de info ik zal daar meteen een topic maken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...