Jelco69 Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 ik heb de game ook op de ipod touch / iphone maar ik heb een vraagje over de wapenschop, die ammu nation, als ik er in mijn menu op klik komt er this app is temporaily unavaible, dus ik dacht als ik wat missies doe lukt het me wel. nu heb ik 30% en het gaat nog niet, pleas help me Reageren
R-fl3x Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 (bewerkt) Al je mails gecheckt? Normaal zul je na een missie (weet niet welk een :$ ) een rode mail ontvangen. Hierin staat een soort "Tutorial" over hoe je een wapen (Micro SMG) moet kopen in Ammu Nation. Mvg, I-cer Bewerkt: 23 juli 2010 door I-cer Reageren
TomFurga Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Als ik mij goed herinner, krijg je die mail na de missie Whack the Racers. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 kijk eens op wikigta bij gta chinatown wars / ammunation. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.