dorp Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2010 Hey, weten jullie wat er allemaal mis gaat als je cheat in gta 4 enals je dan op gaat slaan? heel veel zeggen: "Als je hebt gecheat moet je niet opslaan want dan gebeurd zus en zo." maar ik mrk er niets van. weten jullie wat er dan gebeurd? gr johan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2010 Wanneer je cheats gebruikt, worden bepaalde 'Achievements/Trophys' niet meer haalbaar. Neem nu als volgt; Je typt de code voor "Geavanceerde Wapens" in ( 486-555-0100 ). Je gaat opslaan. Bijgevolg is de trofee "Cleaned the mean streets" niet meer haalbaar. Voor nog meer informatie over die gevolgen verwijs ik je door naar: Cheats GTA 4 (klik). Mvg, I-cer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2010 Dit topic staat hier volgens mij verkeerd? Hoort dit niet gewoon in het ''gewone'' IV-topic thuis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dorp Geplaatst: 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2010 ok thnx maar volgens mij zijn die achievements nergens goed voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2010 zijn ze ook eigenlijk niet, maar als je die achievements wilt halen moet je dus geen cheats gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2010 Dat is de meest kanslozee ontwikkeling in de game-industrie sinds de rip-offs van Tetris. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2010 Ik zie niet waarom je dat vind, aangezien heel veel mensen inclusief ik het leuk vind om achievements te halen, en dat is een rede waarom ik niet cheat (ook omdat het zonder cheats leuker is). Een trainer gebruiken als je wil kloten is dan de oplossing. Verplaatst naar IV gedeelte, hoi Jacky! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dorp Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 als de trainer eindelijk wekrt ga ik denk ik niet meer cheaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.