Jump to content

Video comprimeren.


Casss

Recommended Posts

Hallo, ik moet voor vanavond een video gecomprimeerd hebben. Ik heb een 2GB MP3/4 speler met video support en ik wil er een film van 4GB op zetten, veel te groot natuurlijk. Ik zoek een programma dat de video héél erg comprimeerd, het liefst onder de 512 MB, indien mogelijk. De kwaliteit mag heel erg verloren gaan want ik speel het af op een schempje van ongeveer 3.5 bij 2 CM. Dringend dringend dringend. Programma moet comrimeren naar AVI. Help help help, dan ben je de held van de dag.

Link to comment
Delen op andere websites

Zet de video in Windows movie maker, dat heeft elke windows pc standaard. Video op tijdlijn slepen en 'Filmbestand Publiceren' klikken. Dan kan je kiezen eigenschappen zoals de grootte van de video, bestandstype etc.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Domme ik. :7 Dankjewel. Hij is nu al van 4 naar 2.5 GB, nog wat meer comprimeren en gaan maar. :)

HBump, maar anders leest niemand het. Het lukt niet. :( Het zijn allemaal testversies die voor geen meter werken. Ik zoek snel een gratis programma, die DVD naar MP4 kan converten. Met een functie om de kwaliteit in te stellen. Het liefst onder de 200MB grootte.

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

HBump, maar anders leest niemand het. Het lukt niet. :( Het zijn allemaal testversies die voor geen meter werken. Ik zoek snel een gratis programma, die DVD naar MP4 kan converten. Met een functie om de kwaliteit in te stellen. Het liefst onder de 200MB grootte.

Is dit iets? Klik

EDIT: Een betere: Klik

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...