Casss Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Hallo, ik moet voor vanavond een video gecomprimeerd hebben. Ik heb een 2GB MP3/4 speler met video support en ik wil er een film van 4GB op zetten, veel te groot natuurlijk. Ik zoek een programma dat de video héél erg comprimeerd, het liefst onder de 512 MB, indien mogelijk. De kwaliteit mag heel erg verloren gaan want ik speel het af op een schempje van ongeveer 3.5 bij 2 CM. Dringend dringend dringend. Programma moet comrimeren naar AVI. Help help help, dan ben je de held van de dag. Reageren
jvj Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 (bewerkt) Zet de video in Windows movie maker, dat heeft elke windows pc standaard. Video op tijdlijn slepen en 'Filmbestand Publiceren' klikken. Dan kan je kiezen eigenschappen zoals de grootte van de video, bestandstype etc. Bewerkt: 23 juli 2010 door jvj Reageren
Cabyon Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Windows Media Encoder kan heel veel, dus misschien ook dit wel. Klik Reageren
Casss Geplaatst: 23 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Kan je uberhaupt wel een DVD rippen? En hoe? Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Tuurlijk kan je een DVD rippen. Eerste link op google toont al 5 programma's. Reageren
Casss Geplaatst: 23 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Domme ik. Dankjewel. Hij is nu al van 4 naar 2.5 GB, nog wat meer comprimeren en gaan maar. HBump, maar anders leest niemand het. Het lukt niet. Het zijn allemaal testversies die voor geen meter werken. Ik zoek snel een gratis programma, die DVD naar MP4 kan converten. Met een functie om de kwaliteit in te stellen. Het liefst onder de 200MB grootte. >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
Cabyon Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 (bewerkt) HBump, maar anders leest niemand het. Het lukt niet. Het zijn allemaal testversies die voor geen meter werken. Ik zoek snel een gratis programma, die DVD naar MP4 kan converten. Met een functie om de kwaliteit in te stellen. Het liefst onder de 200MB grootte. Is dit iets? Klik EDIT: Een betere: Klik Bewerkt: 23 juli 2010 door Cabyon Reageren
Dieko Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Download Total video converter en selecteer je MP4 speler. Gratis programmas zijn meestal met watermerk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.