Jump to content

Snellere muziek player dan windows media player


K1pc0rn

Recommended Posts

weet iemand een snellere muziek player dan windows media player?

omdat als ik bijv. een liedje wil afspelen duurt dat best lang voordat ie geladen is.

Edit: laat maar ik heb al gom player

Bewerkt: door lennart1995
Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand een snellere muziek player dan windows media player?

omdat als ik bijv. een liedje wil afspelen duurt dat best lang voordat ie geladen is.

Edit: laat maar ik heb al gom player

Ikzelf gebruik altijd iTunes. Sommige mensen vinden het een scheitprogramma maar ik heb er nooit problemen mee. Voor mij is het perfect omdat iTunes meteen de muziek synchroniseerd met mijn aangesloten iPod :)

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet Winamp niet. Die zal aan al je eisen voldoen. Natuurlijk kan je altijd een muziekspeler in elkaar knutselen op Visual Basic. :puh:

Alleen vergt dat wat tijd ;)

Bewerkt: door GAMEKINGZ
Link to comment
Delen op andere websites

VLC Player is ook een aanrader.

Ondersteund zowat alle bestanden en is lekker simpel.

+ Snel opgestart (kan geen muziek-afspeel-programma aan tippen)

+ Makkelijke interface

+ Mogelijkheid om met de muziek te klooien

+ Je kunt er bijna echt alles mee afspelen, ook dvd-bestanden

Vergeet Winamp niet. Die zal aan al je eisen voldoen. Natuurlijk kan je altijd een muziekspeler in elkaar knutselen op Visual Basic. :puh:

Winamp is langzaam in het opstarten. Ik heb een custom die wel snel opstart en er ook nog eens verrukelijk uitziet, maar als je dat achterwege laat is deze nog langzamer dan WMP.

Link to comment
Delen op andere websites

VLC Player is ook een aanrader.

Ondersteund zowat alle bestanden en is lekker simpel.

+ Snel opgestart (kan geen muziek-afspeel-programma aan tippen)

+ Makkelijke interface

+ Mogelijkheid om met de muziek te klooien

+ Je kunt er bijna echt alles mee afspelen, ook dvd-bestanden

Vergeet Winamp niet. Die zal aan al je eisen voldoen. Natuurlijk kan je altijd een muziekspeler in elkaar knutselen op Visual Basic. :puh:

Winamp is langzaam in het opstarten. Ik heb een custom die wel snel opstart en er ook nog eens verrukelijk uitziet, maar als je dat achterwege laat is deze nog langzamer dan WMP.

Ik vind dat je vergelijking zacht uitgedrukt van de pot gerukt is :duh: Waarom denk je dat VLC zoveel sneller opstart dan Winamp? Omdat Winamp over een deftige bibliotheek, een echte grafische interface, online radio, ... Kortom, er zit veel meer in Winamp, en dat het te traag opstart vind ik belachelijk, sluit je je mediaplayer dan iedere keer misschien? Van mij staat hij bijna altijd aan, tenzij ik aan het gamen ben.

@Sprunk: :7

Bewerkt: door BV_1993
Link to comment
Delen op andere websites

Welk gedeelte van 'Laat maar, het is al opgelost' snappen jullie niet? :bonk:

Eerlijk gezegd snap ik er geen donder van. :$

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

VLC Player is ook een aanrader.

Ondersteund zowat alle bestanden en is lekker simpel.

+ Snel opgestart (kan geen muziek-afspeel-programma aan tippen)

+ Makkelijke interface

+ Mogelijkheid om met de muziek te klooien

+ Je kunt er bijna echt alles mee afspelen, ook dvd-bestanden

Vergeet Winamp niet. Die zal aan al je eisen voldoen. Natuurlijk kan je altijd een muziekspeler in elkaar knutselen op Visual Basic. :puh:

Winamp is langzaam in het opstarten. Ik heb een custom die wel snel opstart en er ook nog eens verrukelijk uitziet, maar als je dat achterwege laat is deze nog langzamer dan WMP.

Winamp langzaam in het opstarten? Nou dan heb jij een langzame PC want bij mij start hij snel op!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...