Jump to content

Half-Life 2 probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Halleu,

Ik heb op aanraden van Hayte Half-Life 2 'gekocht'. Het begin valt me een beetje tegen omdat je helemaal alleen bent en het een beetje saai is. =/ Ik kom nu alleen niet verder, heb zeker een kwartier moeten zoeken maar ik kom maar niet door dat ene venster. Het screenshot is niet gelukt zie ik. :ch:

Ik probeer het maar even uit te leggen. Ik ben nog helemaal alleen in het level waar dat reisding gecrasht is, al best ver, ergens onder de grond, heb die submachine al even, maar er is een venstertje waar ik niet doorheen kan springen. Je komt bij het venstertje door een klein trapje, onderaan dat trapje is een riool. Als je tegen het venstertje aanstaat is er achter je rug een soort van brug in de vorm van een pijpleiding, met daarboven een schuin dak. Daar ga je overheen en dan maak je met de koevoet een rooster stuk. Dan kom je een eindje maar niet echt ver. Aan het einde van de gang dood je een monster. Dan moet je weer terug.. Kan iemand dit situeren en weet iemand hoe ik door dit venstertje kom?

Mvg,

CrE

Bewerkt: door CrackerzElite
Geplaatst:

Ja, dat ga ik straks eens doen, alleen is het probleem dat hier 5 minuten gelijk staat aan een kwartier laadtijd.

In welk level ben je precies? (Zie laad game, daar staat dat bij) Want er zijn wel meer reisdingen, riolen, trapjes, doorgangen, pijpleidingen ect in het spel. :puh:

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Upload anders een screenshot op imgshack of photobucket want ik heb half life 2 int verleden uitgespeeld dus ik kan je wss wel helpen.

Ik ben er al doorheen gekomen met een walkthrough. :puh: Was btw lvl 3. Maar nu heb ik weer een probleem. Als ik in full screen mode speel is m'n mikker niet goed geplaatst. xD Als ik schiet schiet ik dan naast m'n mikker zegmaar. Hoe kan dit?

Ow, en nog een vraag. Word ik nog een keer opgepikt ofzo, en krijg ik nog een keer échte missies? Zegmaar als bij CoD.

Geplaatst:

Dat met de mikker heb ik nooit gehad. Probeer eens naar een lagere resolutie te stappen, en dan weer omhoog waar je hoort te zijn? Dat wil soms wel sommige HUD probleempjes oplossen, zeg maar.

Maar je krijgt geen missies of dergelijke, niet eens cutscenes. Het is één doorlopend level, en de mensen die zeggen wat je moet doen weten zelf ook niet hoe het moet. Ze gooien je eigenlijk ook maar in het diepe.

Geplaatst:

Onderweg zul je hulp krijgen van verschillende andere opstandelingen, maar meeste zijn ook zo weer weg. De enige persoon die echt met je mee gaat is de leuke dame Alyx. Verder ben je bijna de hele weg in je eentje.

Dat met de mikker heb ik nooit gehad. Probeer eens naar een lagere resolutie te stappen, en dan weer omhoog waar je hoort te zijn? Dat wil soms wel sommige HUD probleempjes oplossen, zeg maar.

Maar je krijgt geen missies of dergelijke, niet eens cutscenes. Het is één doorlopend level, en de mensen die zeggen wat je moet doen weten zelf ook niet hoe het moet. Ze gooien je eigenlijk ook maar in het diepe.

Zal ik proberen...

Da's wel jammer. Ik vond het altijd zo leuk als je bij CoD net met het helikoptertje werd opgepikt. Maarja. 'De mensen die zeggen dat je moet doe'? Je bedoelt de andere opstandelingen?

Onderweg zul je hulp krijgen van verschillende andere opstandelingen, maar meeste zijn ook zo weer weg. De enige persoon die echt met je mee gaat is de leuke dame Alyx. Verder ben je bijna de hele weg in je eentje.

Er zijn 13 levels las ik ergens? Dan heb ik er nu 2 gehad. Ik schrof wel even van die crabheads aan het einde van Route Kanal. Ik ben gefascineerd door al die opstandelingen die dan in hun bunkertje zitten, zo zou ik echt niet kunnen leven... Wel een beetje stom dat er geen wijzer is. Zonder walkthrough's zou ík dit spel nooit kunnen uitspelen.

Maar dat het nou de nummer 11 is in de top 250 van gamesmeter, daar snap ik niks van. ^^ Ik zal wel nog niet ver genoeg zijn...

Geplaatst:

Dat is juist het mooie van het spel, je moet zelf uitvinden wat je moet doen. Soms als je een beetje logisch nadenkt is het ook wel te raden hoe je het moet doen. :puh: Gewoon veel uitproberen, veel dingen vallen uiteindelijk gewoon in herhaling, maar dan op een compleet nieuwe manier.

Geplaatst:

Kan iemand me even uitleggen hoe ik stroomstoten uitdeel met de gravgun? Na Ravenholm zou ik dat toch wel willen weten. Het is erg raar, soms kan het en soms niet..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...