Jaspur Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Hi Ik ben nu al een hele poos bezig met een missie. Nl Farewell My Love.. Is er iemand die met mijn savegame die missie voor me wil halen? :rolleyes: Bvd Mvg, Jaspur (jasperkoers(at) gmail DOT com) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Oh die, die had ik in een keer uitgespeeld. Ik kan hem helaas niet voor jou doen aangezien ik niet meer op de comp mag waar SA het op doet [vanwege pww ] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Ik wil dat best voor je doen, maar ik heb geen saves voor dat, want ik ben allang verder (uitgespeeld de missies dan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 vraag het in savegames in aanvraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jaspur Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ik wil graag dat er verder wordt gespeeld met mijn savegame kan iemand me mailen (jasperkoers(at) gmail DOT com) en dan zal ik de savegame wel opsturen. Zou heel mooi zijn als iemand het wil doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 rij gewoon niet te hard ze zijn harstikke langzaam ik had het zelfde probleem maar toen iemand zei dat ik zachter moest rijden was het een eitje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Huib Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 neem ff contact met me op of stuur die savegame van jou ff gelijk naar me toe bram.huibers(at) gmail DOT com dan heb je gegarandeerd de volgende dag de savegame terug gestuurd met de missie gespeeld. het adres is bram.huibers(at) gmail DOT com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Je mag geen E-Mail adressen plaatsen! Vraag het a.u.b. in het Save Game aanvraag topic. Laat dit topic maar rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.