P.ZAAL Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 (bewerkt) Hoi ik wil Graag Samp spelen op mijn Goeie snelle Pc met windows 7 E Maar als ik hem opstart dan start die Sanandreas op ipv de Multyplayer ik heb em al gedowngrate naar versie 1.1 maar dat mocht niet baten. En gebruik ook de No Cd patch ik heb de Orginele cd van sanandreas in me kast liggen Ik speel hem via de Usb stick want als ik em op de hardeschijf zet van me pc dan start die helemaal niks op dus via me XP computer in de slaapkamer geinstaleert en toen op mijn Usb stick gezet. (Pc in de slaapkamer heeft geen internet) En heb de nieuwste versie 0.3a gedownload bij Sa-mp.com, Het help allemaal niet ik word er knettergek van. Greets P.zaal (Gelieve graag tips waar ik iets aan heb, Dus niet alleen een reactie van bij mij werkt het wel) TOT GTA Bewerkt: 24 juli 2010 door P.ZAAL Reageren
mikej2 Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Je moet ook versie 1.0 hebben om samp te kunnen spelen. Hier kan je een downgrader vinden. Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Als je een No CD-crack gebruikt zal een patch niet helpen, want SA-mp gaat sowieso niet samen met No CD-cracks. Daarnaast krijg je niet versie 1.01 met die patch die jij beschrijft, hij verandert alleen V2.00 opdat jij kan modden. Ook de patch die mikej2 noemt verandert niet je versie, dat is dezelfde die de topicstarter aangeeft (waarschijnlijk) en die zorgt - zoals gezegd - er alleen maar voor dat je kunt modden op V2.00. Je versie blijft dus onveranderd. Dit heeft ook niets te maken met je savegames, maar dat terzijde. Mijn tip is dus om je No CD-crack te verwijderen en door een originele (al dan niet V2.00) .EXE te vervangen. Mocht dat een V2.00 .EXE zijn, moet je even de patch die mikej2 geeft, gebruiken. Hierna zou SA-mp gewoon moeten werken op Windows 7. Ik heb overigens geen compatibiliteit met een eerdere Windows ingesteld, noch dat het spel moet worden opgestart als administrator. Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Als je een No CD-crack gebruikt zal een patch niet helpen, want SA-mp gaat sowieso niet samen met No CD-cracks. >>> Door Jowx: Ook per PB is dit niet toegestaan!! <<< Maar omtrent het probleem. Dit staat er op de wiki: Single Player Loads instead of SA:MP YOU ARE NOT SUPPOSED TO SEE THE SINGLE PLAYER OPTIONS (NEW GAME' date=' LOAD GAME, ETC) - SA:MP SHOULD LOAD BY ITSELF AND NOT PRESENT THESE OPTIONS. IF YOU SEE "NEW GAME" SINGLE PLAYER HAS LOADED, NOT SAN ANDREAS MULTIPLAYER. Single Player can load for 2 reasons - you have installed SA:MP to the wrong folder or you have the wrong version of San Andreas. If you have the wrong version it's easy to fix. Download this patch that downgrades it to the right version. Click here to download the patch. Ik voer samp.exe en gta_sa.exe ook enkel uit als Administrator (omdat ik anders problemen krijg met screenshots en savedpositions) en niet in de compatibiliteitsmodus. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 (bewerkt) Nou het werk alleemaal niet kunnen die noobs bij Mircroprut GVD dan ook helemaal niks goed ? Bewerkt: 24 juli 2010 door P.ZAAL Reageren
Ymosky Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Maar.. GTA SA vanaf een USB stick draaien lijkt me sowieso al niet zo'n goed plan? Ik zou beginnen met het spel op de 'normale' manier vanaf de CD te installeren op die Windows 7 computer. Daarna patchen, SA:MP installeren en nog eens proberen. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Maar.. GTA SA vanaf een USB stick draaien lijkt me sowieso al niet zo'n goed plan? Ik zou beginnen met het spel op de 'normale' manier vanaf de CD te installeren op die Windows 7 computer. Daarna patchen, SA:MP installeren en nog eens proberen. Dat is juist het probleem dat werkt helemaal niet Maar ik kan hem nu wel spelen via de Externe Harddisk Nog bedankt voor jullie hulp Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 14 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2010 SA-MP gaat weldegelijk met een No-CD crack was eens bij me oma SA vergeten en toen had ik van iemand een gta_sa.exe gekregen en bij me oma in de map gedaan en toen deed hij het zonder CD! Wel nadeel is dat hij dan vaak crasht (om het half uur ong.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.