Jump to content

GTA IV auto's


funkiejopie93

Recommended Posts

Hallo GTAforum,

Ik weet niet of ik hem goed gepost heb maar ik zet hem maar hier neer.

Ik had de vraag of je ervoor kon zorgen dat op bijvoorbeeld op een parkeerplaats in de map altijd dezelfde auto staat.

Dat je bijvoorbeeld ervoor kan zorgen dat de infernus er staat.

Hoor t graag.

Groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

zoiets ja, maar dan niet een carspawner, want dat kan ik er gewoon inzetten, maar dat die auto's er vast staan..., ik heb wel ervaring met modden maar kijk met GTA IV zijn sommige auto's gewoon niet te vinden en als het dan mogelijk is ze op een vaste plek te laten staan.

Snapje:P?

Link to comment
Delen op andere websites

hoe bedoel je post 6? :$, ik kom er niet helemaal uit, snap je mijn vraag wel:P? het komt dus eigenlijk op neer dat je auto's neer kan zetten waar je wilt voor altijd, net zoiets als in GTA SA multiplayer, waar overal op andere plekken auto's staan, dus ik wil eigenlijk plekken toevoegen/veranderen waar auto's geparkeerd zijn.

Bewerkt: door funkiejopie93
Link to comment
Delen op andere websites

hoe bedoel je post 6? :$, ik kom er niet helemaal uit, snap je mijn vraag wel:P? het komt dus eigenlijk op neer dat je auto's neer kan zetten waar je wilt voor altijd, net zoiets als in GTA SA multiplayer, waar overal op andere plekken auto's staan, dus ik wil eigenlijk plekken toevoegen/veranderen waar auto's geparkeerd zijn.

Ik heb nooit SAMP gespeeld...

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha oke, maar snap je beetje wat ik bedoel, als je bijvoorbeeld de parkeergarage in rijd, staan er auto's geparkeerd, mijn vraag is dan of ik kan bepalen welke auto daar geparkeerd staat, en of ik op elke andere plekken ook auto's neer kan zetten, vast dus die er altijd staan.

Groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha oke, maar snap je beetje wat ik bedoel, als je bijvoorbeeld de parkeergarage in rijd, staan er auto's geparkeerd, mijn vraag is dan of ik kan bepalen welke auto daar geparkeerd staat, en of ik op elke andere plekken ook auto's neer kan zetten, vast dus die er altijd staan.

Groetjes

Zoals bij Saints Row 2? Een soort denkbeeldige garage, waar je op elke garage locatie van de map een wagen uit kan halen?

Dat is onmogelijk. Je kan wel 20 aangepaste voertuigen opslaan en laden met Simple Native Trainer...

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...