.Levi. Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Het thema is oldschool premades uit 2007 of eerder. Nou zijn -Matthijs- en ik blijkbaar de enige die wat konden vinden uit die tijd. Ik had op meer gehoopt maar waarschijnlijk is dat toch teveel gevraagd. Jammer, want het leek me juist zo leuk. Zie hier de ingezonden signatures! Succes -Matthijs-. Stemmen gaat als volgt: [b]Naam:[/b] (verplicht) [b]Waarom:[/b] (niet verplicht)
GwnHugo Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Naam:-Matthijs- Waarom:Ik vind ze allebei erg mooi, maar die van .Levi. vind ik net iets te licht. Verder zijn ze allebei heel erg goed vind ik.
TomHagen Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Naam: -Matthijs- Waarom: Op het eerste gezicht is de sig van Levi fijner, maar Matthijs' sig heeft toch wat meer.
grandtheftauto... Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Naam: -Matthijs- Waarom: die van Levi doet het niet
Visser23 Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Naam: .Levi. Waarom: De render bij Matthijs vind ik erg slecht uitgekozen, het past totaal niet bij dit soort signatures. Ook de tekst hier vind ik er niet bij passen. De van Levi heeft een beter geheel. Kleuren passen mooi bij de render, of juist andersom. Tekst past er goed bij. Daarnaast vind ik een stuk van de render aan de linker kant van de signature ook een leuk idee.
.Levi. Geplaatst: 31 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Bedankt voor je stem Visser23 maar helaas telde deze niet meer mee. Mijn goede collega -Matthijs- heeft mij verslagen met het thema Oldschool premades. Congrats mate , jouw signature komt 1 maand lang als header boven aan het graphics forum te hangen.
Recommended Posts