Jump to content

Leuk cheaten


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Met cheaten (voertuigen spawnen) kan je hele leuken dingen doen.

Zoals:

d0fbcfb636d6dd40bb66ffa.jpg

Garage van Brucie terwijl ik het spel uitgespeeld heb. Je hoort er dan ook niet in te komen. Ik kon dat wel Applaus.gif Danzij.....Je ziet de motor zelf al :D Motor goed in de garagedeur spawnen en dan opstappen, je valt dan als het goed is vanzelf de garage binnen. Is wel moeilijk want soms lukt het niet.

cad3ec2c37248ec70b56017.jpg

Huis van Mikhail Faustin . Maar dan hmmmmmm...................tja crazy.gifJe ziet het wel. Dit heb ik kunnen doen dankzij een sanchez. Je moet ervoor zorgen dat die in de deur zit en dat je dan op kan stappen. Aantal keren proberen, dan val je in het huis.

6ef970ce22e2513212ddaff.jpg

Kantoor van Phill Bell. Dankzij de Comet. Was heel moeilijk, moet je geduld voor hebben.

2e6ad5fb02f8ab17055ab3d.jpg

Boven is het huis van Mikail Faustin. Via zijn huis door daar rond te lopen val je naar beneden en zit je onder de map. Uitkijken dus als je nog even van Mikail Faustin's huis wil zien.

b15e26a22f9a8b9c274fc69.jpg

Door een beetje rond te zwemmen zag ik rotsen. Daar ging ik op staan en ik spawne een boot. Zo kon ik onder de map varen. Heel leuk icon_mrgreen.gif

Hoe doe ik dit?

Spawn de voertuig in de muren maar wel dat je er op kan. Echt uitleggen kan ik het niet, je moet er geduld voor hebben. Ik heb ruim een uur geprobeerd opnieuw in die villa te komen en dat lukte niet. De 1e keer dat ik erin kwam was dan ook eigenlijk veel geluk hebben. Moeilijk, dus je moet geduld hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet gewoon slimmer om met de native trainer in huizen e.d. te spawnen? De meeste huizen zijn al voor geïnstalleerd en anders gebruik je de 'teleport' of 'move forward to door' funtie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet gewoon slimmer om met de native trainer in huizen e.d. te spawnen? De meeste huizen zijn al voor geïnstalleerd en anders gebruik je de 'teleport' of 'move forward to door' funtie. :puh:

Volgens mij speelt de TS GTA IV op een console, waar je geen trainers en dergelijke kan gebruiken. ;)

Goed gevonden, maar dit was al bekend, al kan ik er met de zoekfunctie nu niet op 1 2 3 een topic over terug vinden. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...