Jump to content

[WIP][SA]Drive-in

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kreeg een ideetje om een drive-in te maken voor iedere fastfood keten met een drive-in doorgang, nu heb ik alleen Los Santos nog maar gedaan omdat ik te lui ben om de story even verder uit te spelen, maar dit zal ik snel doen!

Ik moet toegeven dat ik wel wat heb afgekeken van de Open Source van Dutchy haar McDonalds mod. Ik wil daarom ook Dutchy even bedanken daarvoor.

Ook kan ik zelf de *.fxt bestanden niet zien(?). Dit lukt bij geen enkele mod bij mij. Dus misschien dat één van jullie even kan kijken of hij wel goed is.

Maar ja, de rest is aan jullie!

post-65751-1279977634,27.jpg

Download:

Download

Bewerkt: door game~skater
Geplaatst:

Leuke mod game~skater, ik heb even je script bekeken in Sanny Builder (vind ik altijd leuk om te doen :puh: ) en zag dat je niet checkt of CJ bv. dood is. Dit kan behoorlijk bugged uitpakken wanneer CJ of de drive-in medewerker dood gaat of je auto ontploft tijdens het bestellen. Erg onwaarschijnlijk, but always expect the unexpected!

Over je .fxt bestandjes, ik neem aan dat je GxtHook.cleo in je CLEO map hebt staan?

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor je reactie! Zal dat van het checken even proberen er in te verstoppen.

En ja, ik heb die Gxthook.cleo in mijn CLEO map staan, en het *.fxt bestand staat in de map CLEO/CLEO_TEXT.

EDIT:

Ik heb nou de storyline uitgespeeld tot aan SF, ik begin misschien vanavond of anders maandag aan de drive-in's in SF.

Bewerkt: door game~skater
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Leuke mod game~skater, ik heb even je script bekeken in Sanny Builder (vind ik altijd leuk om te doen :puh: ) en zag dat je niet checkt of CJ bv. dood is. Dit kan behoorlijk bugged uitpakken wanneer CJ of de drive-in medewerker dood gaat of je auto ontploft tijdens het bestellen. Erg onwaarschijnlijk, but always expect the unexpected!

Over je .fxt bestandjes, ik neem aan dat je GxtHook.cleo in je CLEO map hebt staan?

Lol Explosive milkshake :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...