NickOwnage Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 (bewerkt) Zoals je in het hoofdtopic hebt kunnen lezen, organiseren Jesperkaj en NickOwnage een meeting voor alle mensen die Modern Warfare 2 beschikken op de Xbox360. Wil je je inschrijven? Vul dan onderstaande balk in. [b]Gtaforum naam:[/b] [b]Gamertag Xbox360:[/b] [b]Ik wil graag meedoen: Ja/Nee[/b] De tijd en dag wordt nader bepaald. Mensen die zich hebben opgegeven: Jesperkaj rang: Organisator (Jesperkaj) NickOwnage rang: Organisator (xNLx NickOwnage) Isic (GamerRL) >$Bram$< (oXoPR3D4T0RoXo) Jij? Hoofdtopic. Bewerkt: 26 juli 2010 door NickOwnage Reageren
Isic Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 (bewerkt) Gtaforum naam: Isic Gamertag Xbox360: GamerRl Ik wil graag meedoen en wil hier graag een PB van ontvangen met meer informatie, Ja Is toch niet maar 1 keer? Kan wel met meer dan 12 hoor. Groundwar of privatematch op rust. Had Team Deathmatch met 12 op Rust. Bewerkt: 24 juli 2010 door Isic Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Als je bedoelt dat het niet maar 1 potje is. Dat klopt zijn wel meerdere potjes. Demolition Capture the Flag. Maar waar het vooral om gaat is lol en teamwork. Ik zet je erbij. Reageren
Isic Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Bedoel dan het niet 1 malig is dus niet alleen een middagje. Maar om de paar weken ofzo. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Oh, dat zullen we wel kunnen doen ja. Moet ik nog even overleggen. Maar goed idee. Reageren
Isic Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Benieuwd of ik dan kan. Tijd is wel gunstig. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Het wordt sowieso aanstaande Woensdag gehouden. Maar we zouden dit vaker kunnen doen. Ik ga alleen ook nog op vakantie. Dus denk wel na de vakantie periode. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ik doe mee! Gamertag: oXoPR3D4T0RoXo Forumnaam: >$Bram$< Ik wil graag PBs ontvangen maar dan wel op xbox live, en GEEN voice messages. En zullen we dan gewoon pub matches doen? Anders heb je er weinig aan als je wilt gaan levelen, en neem anders ook vrienden mee! (Zolang het geen wanna-be gangsters zijn vindt ik het goed). En ik moet a.s. Woensdag van 16.30 tot 19.30 werken, dus misschien mis ik een stukje. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ik zet je erbij! De informatie die je nodig hebt, die heb je al. Dus PB is niet meer nodig. Reageren
Isic Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Weet niet of bij meeting kan zijn. Me broer moet woensdag afrijden voor auto. Dus zal zien. Misschien wat later maar kom nog wel denk ik. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Ok, veel succes met je broer's afrijding. Hopelijk slaagt ie. We zien je wel online komen. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Ok, veel succes met je broer's afrijding. Hopelijk slaagt ie. We zien je wel online komen. FF over de regels van perks, waarom mah cold-blooded niet? Het heeft geen "noobie" effecten namelijk. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Nou, omdat ik soms de Killstreaks toch aanzet. Bij teamdeathmatch. Omdat er niet genoeg mensen zijn. Anders hebben de kilstreaks ook geen zin. Vanmiddag vanaf 2 uur begint het! Ik heb er zin in. De regels kunnen een beetje veranderen qua score ivm leden die meedoen. Meestal is het 2 VS 2. Maar ik heb ook via de Xbox360 vrienden gevraagd om mee te doen. (Moesten ze wel een GTAF-account maken) blijkt deze vriend al een te hebben maar is zijn wachtwoord vergeten. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Goh wat sta ik toch vaak op die foto's! Als kill en killer! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 (bewerkt) Toch een leuk idee, de reden waarom ik en vele andere 360 gebruikers niet meededen was waarschijnlijk om dat Death Inc die avond ook speelde. Is een tip voor de volgende keer dus, de 360 is in minderheid. Probeer dan zo min mogelijk data te kiezen waar al georganiseerd wordt door een andere club. Verder wel een leuke opzet, beetje jammer van de banners alleen. Maar dat had ik al gezegd . Bewerkt: 29 juli 2010 door Fiegel5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.