Jump to content

Reactietopic Modern Warfare 2 Meeting

Recommended Posts

Geplaatst:

Toch een leuk idee, de reden waarom ik en vele andere 360 gebruikers niet meededen was waarschijnlijk om dat Death Inc die avond ook speelde. Is een tip voor de volgende keer dus, de 360 is in minderheid. Probeer dan zo min mogelijk data te kiezen waar al georganiseerd wordt door een andere club. Verder wel een leuke opzet, beetje jammer van de banners alleen. Maar dat had ik al gezegd clown.gif .

Uhm het was in de middag, dus moest het geen probleem zijn. En als iedereen MW2 maar af blijft zeiken komen de liefhebbers ook niet, maar toch was het erg leuk, totdat ik kortsluiting op m'n bovenverdieping kreeg crazy.gif

Geplaatst:

Toch een leuk idee, de reden waarom ik en vele andere 360 gebruikers niet meededen was waarschijnlijk om dat Death Inc die avond ook speelde. Is een tip voor de volgende keer dus, de 360 is in minderheid. Probeer dan zo min mogelijk data te kiezen waar al georganiseerd wordt door een andere club. Verder wel een leuke opzet, beetje jammer van de banners alleen. Maar dat had ik al gezegd :clown: .

Dit wist ik niet. ;)

Geplaatst:

Toch een leuk idee, de reden waarom ik en vele andere 360 gebruikers niet meededen was waarschijnlijk om dat Death Inc die avond ook speelde. Is een tip voor de volgende keer dus, de 360 is in minderheid. Probeer dan zo min mogelijk data te kiezen waar al georganiseerd wordt door een andere club. Verder wel een leuke opzet, beetje jammer van de banners alleen. Maar dat had ik al gezegd clown.gif .

We kunnen onmogelijk met iedereen rekening houden. Ik zit zelf bij Death Inc en ik ben op de hoogte van de challenges die zich daar afspelen. De challenges spelen zich op verschillende dagen af, wij kunnen nooit gokken op welke dag het is. De meeting hebben we daarom dus ook 's middags gehouden en dus niet 's avonds. Een andere redenen is gewoon dat veel mensen op vakantie zijn. We zullen de volgende meeting waarschijnlijk pas na de vakantie houden zodat iedereen weer thuis is.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Gtaforum naam: Lennart

Gamertag Xbox360: Kipcorn LOL

Ik wil graag meedoen en wil hier graag een PB van ontvangen met meer informatie, Ja

Geplaatst:

Gtaforum naam: Lennart

Gamertag Xbox360: Kipcorn LOL

Ik wil graag meedoen en wil hier graag een PB van ontvangen met meer informatie, Ja

Hij is al voorbij, lees eens man!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hahaha! Aangezien ik terug van vakantie ben zouden we nog eens een meeting kunnen organiseren. Maar ik probeer eerst weer een beetje beter in MW2 te worden, ik zuig nu echt. ;):tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...