>$bram$< Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Toch een leuk idee, de reden waarom ik en vele andere 360 gebruikers niet meededen was waarschijnlijk om dat Death Inc die avond ook speelde. Is een tip voor de volgende keer dus, de 360 is in minderheid. Probeer dan zo min mogelijk data te kiezen waar al georganiseerd wordt door een andere club. Verder wel een leuke opzet, beetje jammer van de banners alleen. Maar dat had ik al gezegd . Uhm het was in de middag, dus moest het geen probleem zijn. En als iedereen MW2 maar af blijft zeiken komen de liefhebbers ook niet, maar toch was het erg leuk, totdat ik kortsluiting op m'n bovenverdieping kreeg Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Toch een leuk idee, de reden waarom ik en vele andere 360 gebruikers niet meededen was waarschijnlijk om dat Death Inc die avond ook speelde. Is een tip voor de volgende keer dus, de 360 is in minderheid. Probeer dan zo min mogelijk data te kiezen waar al georganiseerd wordt door een andere club. Verder wel een leuke opzet, beetje jammer van de banners alleen. Maar dat had ik al gezegd . Dit wist ik niet. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Maar jij zegt ook niks op de 360 ofzo. ;D Reageren
Isic Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Maar jij zegt ook niks op de 360 ofzo. ;D Ben stille gamer. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Toch een leuk idee, de reden waarom ik en vele andere 360 gebruikers niet meededen was waarschijnlijk om dat Death Inc die avond ook speelde. Is een tip voor de volgende keer dus, de 360 is in minderheid. Probeer dan zo min mogelijk data te kiezen waar al georganiseerd wordt door een andere club. Verder wel een leuke opzet, beetje jammer van de banners alleen. Maar dat had ik al gezegd . We kunnen onmogelijk met iedereen rekening houden. Ik zit zelf bij Death Inc en ik ben op de hoogte van de challenges die zich daar afspelen. De challenges spelen zich op verschillende dagen af, wij kunnen nooit gokken op welke dag het is. De meeting hebben we daarom dus ook 's middags gehouden en dus niet 's avonds. Een andere redenen is gewoon dat veel mensen op vakantie zijn. We zullen de volgende meeting waarschijnlijk pas na de vakantie houden zodat iedereen weer thuis is. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Volgende keer proberen we er op te letten. Tot na de vakantie! Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Gtaforum naam: Lennart Gamertag Xbox360: Kipcorn LOL Ik wil graag meedoen en wil hier graag een PB van ontvangen met meer informatie, Ja Reageren
>$bram$< Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Gtaforum naam: Lennart Gamertag Xbox360: Kipcorn LOL Ik wil graag meedoen en wil hier graag een PB van ontvangen met meer informatie, Ja Hij is al voorbij, lees eens man! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Hahaha! Aangezien ik terug van vakantie ben zouden we nog eens een meeting kunnen organiseren. Maar ik probeer eerst weer een beetje beter in MW2 te worden, ik zuig nu echt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.