Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

het KAN ook iets anders zijn. Haal al je geheugenbankjes eruit op 1 na, en speel dan nog eens en zo door. Probeer ook eens zonder videokaart.

Laat de furmark test ook eens een uurtje of 2 draaien, dan kun je wat uitsluiten.

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BAD14

16

• Sprunk

9

• wesley123

9

• Hayte

3

Geplaatst:

Azerty geeft ook meer suggesties zoals memtest 86 en 3D Mark.

Het vreemde is dat het vooral bij SGW voorkwam. Maar zojuist was ik een half uurtje bezig met GTA IV. Ik heb 2 keer kleine grijzen strepen op het scherm gezien. Na een half uurtje crashde die ook.

Ik kan een RMA aanvragen voor de kaart, maar als er geen problemen worden gevonden ben ik rond de 20 euro kwijt. Ik heb ook al meerdere testjes laten lopen etc. maar heb nog niet echt iets bevonden.

Heeft er iemand nog suggesties?

Geplaatst:

het KAN ook iets anders zijn. Haal al je geheugenbankjes eruit op 1 na, en speel dan nog eens en zo door. Probeer ook eens zonder videokaart.

Laat de furmark test ook eens een uurtje of 2 draaien, dan kun je wat uitsluiten.

Gedaan? Wat kwam daar uit?

Geplaatst:

Ja ik heb hem net ook nog 1 uurtje laten lopen. De temperatuur wordt max 96, maar er gebeurt verder nog niks.

Ik probeer hem anders morgen avond wel 2 uur achter elkaar.

Geplaatst: (bewerkt)

Furmark bijna 2 uur laten lopen, begon op 63 graden en de maximale temperatuur die hij haalde was 96.

Geen problemen, ook geprobeerd met 1 latje maar toen viel hij ook een keer uit. Nu valt het wel mee en kan ik GTA vaak gewoon spelen maar soms strepen etc.

Vreemd.

Bewerkt: door BAD14
Geplaatst:

ik denk dat dat ding gewoon DOA was, als je het al eerder hebt gehad.

Zal hem eerst nog proberen te bakken zoals sprunk zei en als dat geen effect toont zou ik hem maar terugsturen

Geplaatst:

nee maar dat zeg ik ook niet :7

Betwijfel trouwnes of je het echt ziet dat je hem hebt lopen bakken

Geplaatst:

hahahaha,

Ik heb al meerdere test dingen laten draaien zoals Furmark en 3D mark Vantage.

De pc crashde/viel niet uit tijdens deze progamma's.

Als ik nu GTA 3 kwartier speel crasht die weer lekker. :sigaar:

Er komt dan een keer een toon uit de speakers en dan is het gewoon hetzelfde probleem.

Ik ben bbeetje ten einde raad :puh:

Geplaatst:

Al geprobeerd om op je onboardkaart een spel op te starten? Loopt dat dan wel goed, dan is er toch wel iets mis met je kaart.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...