Zombiespeed Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 (bewerkt) Heey, ik heb een nieuwe pc, Windows Vista Ikwou dus weer gta sa instaleren en lekker GTA Samp doen Maar elke keer als ik ong 4 min in een server zit Valt SAMP uit, en krijg ik zoon error van GTA_SA Werkt niet meer Kan iemand me helpen? Heb al verschillende dingen geprobeert met combibitabileititieitieteitsmodus enz Plz help Edit: Zou het mischien eraan liggen dat ik Ati heb?? Bewerkt: 24 juli 2010 door Zombiespeed Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Zelfde probleem hiero met Windows 7. Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Ik voer samp.exe en gta_sa.exe uit als Administrator. Verder heb ik geen enkel probleem en ik crash ook maar heel zelden. Ik heb dan wel een nVidia kaart, maar ik betwijfel of het daar echt aan ligt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.