kevin schilder Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Ik was van plan een nieuwe GTA SA te kopen want mijn schijfje is bekrast, maar k voreg me af of t wel mogelijk was om GTA SA op windows 7 te spelen. Misschien een beetje offtopic maar weet iemand de naam van de error van het bekraste schijfje. Bedankt alvast Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 De naam van die error is hoogstwaarschijnlijk Cyclische redundantiecontrole. En ja, het is mogelijk om het spel op Windows 7 te spelen. Reageren
kevin schilder Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 De naam van die error is hoogstwaarschijnlijk Cyclische redundantiecontrole. En ja, het is mogelijk om het spel op Windows 7 te spelen. Zou je ook Vice City en III op Windows 7 kunnen spelen, ik weet wel dat dit niet een vraag is voor dit forum maar alsnog. En bedankt voor die andere info. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ik speel GTA: SA, III en VC op Windows Vista en dat werkt perfect. Hij zou het dus ook gewoon op Windows 7 moeten doen. Reageren
kevin schilder Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ik speel GTA: SA, III en VC op Windows Vista en dat werkt perfect. Hij zou het dus ook gewoon op Windows 7 moeten doen. Oke bedankt voor de info Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.