.Senne Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Voelt al een eeuwigheid geleden dat ik nog eens iets wou showen hier, maar dit is het dus: Ik heb deze afbeelding van het vrijheidsbeeld afgedrukt, met alcoholstift een stencil van gemaakt en dan deze gedigitaliseerd door middel van een tekentablet voor de PC, met bovenstaande afbeelding als resultaat. Wat vinden jullie? Reageren
BAD14 Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Ik vind hem echt mooi geworden! De manier waarop je hem hebt gemaakt vind ik ook bijzonder, het ziet er wel kunstig uit. Ik rate een 7/10 Dat komt omdat het niet echt mijn smaak is zo eentonig, maar hij is wel goed gelukt. Reageren
Jeremy. Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Zeker niet slecht, maar. Ik zou als ik jou was er nog wat achter maken een achtergrond. Hij is erg eentonig. Teken er een paar gebouwen achter, gebruik ook grijze kleuren en niet alleen zwart geef het diepte. Voor de rest een 7.5/10! Reageren
Anoukk Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 In welk programma heb je getekent? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.