Jump to content

Packie in de volgende gta?


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Aan het einde van de credits komt Packie uit een taxi met een tas bij het vliegveld. Zal dit mischien betekenen dat hij in de volgende gta komt?

packie-mcreary-the-ballad-of-gay-tony-credits.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen, maar zoals ik al in het andere topic zei: Wacht maar gewoon af totdat Rockstar Games iets speculeert. ;)

Dit wordt trouwens gezien als spam, want je hebt 2 vragen in 2 aparte topics geplaatst... :7 Je had deze vraag ook in het andere topic kunnen neerzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen, maar zoals ik al in het andere topic zei: Wacht maar gewoon af totdat Rockstar Games iets speculeert. knipoog.gif

Dit wordt trouwens gezien als spam, want je hebt 2 vragen in 2 aparte topics geplaatst... emo.gif Je had deze vraag ook in het andere topic kunnen neerzetten.

Het zijn 2 andere onderwerpen. Vindt ik geen spam. De ene gaat over een personage en de andere over een locatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit onderwerp is ook al meerdere malen besproken, heb er in het verleden nog een topic over gemaakt. De zoekfunctie doet wonderen kan ik je vertellen..

Packie stapt inderdaad het vliegtuig in, de locatie is alleen een raadsel. Wellicht zien we hem nog in een toekomstige GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk van het geld van de bankoverval om Liberty City te ontvluchten denk ik, alle stress. Vice City bied uitkomsten. static.gif

Ja, nu je het zegt. Wie weet of iemand Packie ooit heeft verteld over een stad waar hij graag heen wilt? Mischien zegt hij het als je met hem wat gaat doen of een missie of een fimpje. Weet iemand dat? Dan kan het zijn dat het zijn dat gta V daar mischien wordt gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien gaat hij gewoon terug naar Ierland? En ik snap iets niet als Packie in de credits vertrekt naar het buitenland, waarom kan je dan nog steeds dingen met hem doen als je met Niko speelt? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien gaat hij gewoon terug naar Ierland? En ik snap iets niet als Packie in de credits vertrekt naar het buitenland, waarom kan je dan nog steeds dingen met hem doen als je met Niko speelt? confused2.gif

Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar wat doet hij dan daar. Een deal sluiten op een plek waar het meest beveiligd wordt lijkt mij stom.

Link to comment
Delen op andere websites

Het meest geloofwaardige is Ierland. Als je met hem gaat darten ofzo kun je in een gesprek horen dat hij daar wel eens heen zou willen. Of naar Australië, dat vind hij ook wel mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien gaat hij gewoon terug naar Ierland? En ik snap iets niet als Packie in de credits vertrekt naar het buitenland, waarom kan je dan nog steeds dingen met hem doen als je met Niko speelt? :?

Het waren toch niet de credits van GTA IV, maar van één van de DLC's? Je kan die beelden dus wel gebruiken, omdat Packie niet meer terugkomt na de storyline van deze twee spellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien gaat hij gewoon terug naar Ierland? En ik snap iets niet als Packie in de credits vertrekt naar het buitenland, waarom kan je dan nog steeds dingen met hem doen als je met Niko speelt? confused2.gif

Het waren toch niet de credits van GTA IV, maar van één van de DLC's? Je kan die beelden dus wel gebruiken, omdat Packie niet meer terugkomt na de storyline van deze twee spellen.

Ja, das wel waar. Dit is een aanwijzing. Ik denk Australlie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, das wel waar. Dit is een aanwijzing. Ik denk Australlie.

Ik denk Uganda maar daar bereiken we ook niet veel mee :7 .

Ik denk eerder dat Packie gewoonis teruggegaan naar Ierland, familie opzoeken...

Dus ook dat we Packie niet meer terug zien.

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...