Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Hoi, Ik ben eigenlijk al sinds een tijdje op zoek naar een goede Windows 7 thema voor Windows Vista, zónder Windows Aero met transparantie nodig te hebben, want ik heb dat niet op mijn laptop met Windows Vista Home Basic zitten... Weet iemand op die manier een goed thema daarvan te verkrijgen? Achtergrond kan ik zelf wel regelen. Mvg, Grand Theft Auto TOM PS: Ik wil geen tips hoe je bij het huidige thema de icoontjes op de taskbar kunt veranderen... Verder heb ik trouwens op Google zitten zoeken en vond elke keer geen goed thema, dus je hoeft in elk geval niet te gaan zeuren van "Je had Google kunnen gebruiken..." Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Windows 7 gebruikt ongeveer hetzelfde skinsysteem als Windows Vista, en er zitten geen extra speciale bij die zonder het gebruik van Aero zijn. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Is er ook geen mogelijkheid om die matt-icoontjes te krijgen? In de taskbar van Windows 7 zijn die iconen matt van kleursoort. Eigenlijk draait het vooral om die taskbar... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Matt van kleur...? Ik wed dat er wel op Google een link te vinden is naar de Windows 7 taakbalk(icoontjes) voor Vista. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Ik kan niks vinden... Wel die uitleg voor grotere icoontjes gewoon als basis, maar dat geldt alleen voor 'Snel starten'... (dus die icoontjes rechts van 'Start') En ik zoek dus een download. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 (bewerkt) Misschien dat mijn topic wat helpt: Klik EDIT: op deze website staat een soort programma waarmee je de taskbariconen wat kunt afregelen: Klik Mvg, I-cer Bewerkt: 25 juli 2010 door I-cer Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 1e link: Ik heb geen Windows Aero transparancy en die heb je nodig voor 'VistaGlazz'... Ik heb namelijk hetzelfde programma. 2e link: Had ik al gedaan... En dat heb ik nu nog, maar ik wil het zo hebben dat de knoppen waaraan je normaal kunt zien wat je aan het doen bent voor taak (in mijn geval zit ik nu op Safari en dat kan ik zien aan het logo), maar het is dus klein en ik wil hem juist groot hebben. Van de bovenkant van de taskbar tot aan de onderkant. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Dus je wilt gewoon die iconen groter maken? Of wil je zoiets hebben dat als je met je cursor op je taak (bij jou bv. Safari) gaat staan dat er zo'n klein venstertje wordt geopend waarin je kunt zien wat je aan het doen bent? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ik wil het hebben zoals op de volgende afbeelding te zien is: En dan dus de icoontjes helemaal onderaan. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ik wil het hebben zoals op de volgende afbeelding te zien is: [afbeelding] En dan dus de icoontjes helemaal onderaan. Das toch gewoon voor W7 ? Reageren
BV_1993 Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ik wil het hebben zoals op de volgende afbeelding te zien is: En dan dus de icoontjes helemaal onderaan. Das toch gewoon voor W7 ? Wat ben jij slim, hij toont hoe het er uit moet zien Ik zou zeggen probeer Seven Transformation Pack anders eens. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Werkt niet... Ik krijg dan een error. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 (bewerkt) Deze: Let trouwens niet op skin... Er is iets misgegaan bij het veranderen van het thema en nu kan ik het niet meer terugveranderen naar Windows Vista of Snow Leopard thema. Weet jij hoe je dit kunt verhelpen? Graag verder via PB. Bewerkt: 25 juli 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Je hebt hem blijkbaar niet als administrator uitgevoerd. Geen-skinprobleem: Opnieuw opstarten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.