Jump to content

Windows 7 thema voor Windows Vista

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom koop/download je niet gewoon Windows 7? Je doet heel veel moeite voor iets wat je heel simpel kunt krijgen. Schoon je meteen je PC mee op, is ook nog eens een stuk beter.

Geplaatst: (bewerkt)

De reden is dat dat enorm duur is... :7 Maar ik heb het thema al. :Y Ik heb zelfs Windows Aero transparancy weten te krijgen. :D

Nog een laatste vraag: Ik zag een keer op school dat een leraar Print Screens zat te maken, maar hij kon rechtstreeks, zonder Paint of een ander tekenprogramma'tje, selecteren waarvan hij een Print Screen wilde. Snapt iemand dan wat ik bedoel? Hij deed dat trouwens op een Windows 7 laptop. Kan dat ook op Vista? Dus dat je eigenlijk preciezer kunt selecteren.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Start-> Alle programma's-> Bureau-accesoires-> Knipprogramma, daarmee kan je zonder Paint elk gewenst deel van je bureaublad selecteren en als afbeelding opslaan.

Bewerkt: door clus

Heb ik straks ook inderdaad op Google zien staan ergens, maar het staat er niet tussen...

Volgens een supportforum van Windows zit het Knipprogramma niet in Windows Vista. :7 Klopt dat wel?

Het zit ook in Vista, kijk maar hier.

Mocht je daar niet genoeg aan hebben, dan geeft Google nog wat extra mogelijkheden.

Punt is dat het Knipprogramma eventueel is terug te vinden met de Engelse naam C:\WINDOWS\System32\SnippingTool.exe.

Edit: ik zie net dat je Vista Home Basic hebt, en daar zit het Knipprogramma niet bij.

Alternatieven vind je hier en hier.

Bewerkt: door clus
Geplaatst:

Ik had al "Snippy" gedownload, waar in de 2e link iets over wordt gezegd, maar die werkt bij mij voor geen meter; als ik Capture kies, krijg ik een zwart scherm. Niet dat de computer dan crasht ofzo... :7 Ik kan namelijk gewoon knippen, maar als ik het dan in Paint zet, is het nog steeds zwart. Maar ik weet niet of jij weet hoe Snippy werkt... :N

Maar goed, laat maar, want ik zit hier nu eigenlijk mijn computer op hol aan het maken met al dat downloaden. :7

Geplaatst:

Ik heb Vista en ik heb dat knip-programma ook gewoon. Bij mij staat het gewoon onder Bureau-accessoires.

Geplaatst:

het zit nit bij basic inbegrepen, dan kun je klikken wat je wilt maar hij komt gewoon niet.

En windows 7 erop doen lijkt me een slecht idee, er staat ten slotte nieet voor niets vista basic op.

Start > Uitvoeren > Typ SnippingTool > Enter

Of werkt dat ook niet?

Nee... Daar vind ie hem niet eens... :7

[table=header]Hierboven[/table]

Ik heb nu alleen maar een thema. ;) Als ik Windows 7 zou kopen, zou dat erorm duur zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...