Jump to content

help!


malarky

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb laatst in de winkel GTA EPFL gekocht en ik ben the ballad of gay tony gaan spelen.

Ben vrij ver qua missies en ik dacht opeens ik wil op internet spelen, had natuurlijk een LIVE profiel gemaakt.

Nou die zei dat ik moest inloggen en datsoort geknoei allemaal, ik alles gedaan, toen ging er een heleboel fout, ik kon opeens niet meer op mijn LIVE-Profiel inloggen.

Ik dacht, nou dan maar geen multiplayer dus ga ik fijn verder waar ik gebleven was, maar ik kon niet meer in mijn eigen savegame?!

Ik startte TBOGT en wou op Load klikken en die zei dat ik moest inloggen om dat te kunnen, maar als ik mijn email adress en wachtwoord invoer en hij download mijn profiel zegt hij dat het niet goed is.

Ik snap er geen bal meer van, ik ben mijn eigen savegame kwijt omdat ik simpelweg op multiplayer wou spelen, ik kan niet meer loaden, ik kan niet meer inloggen op mijn profiel, heb vanalles geprobeerd en het werkt gewoon niet, heb zelfs een nieuw profiel proberen te maken en het werkt maar niet.

Op zich is het geen probleem om helemaal opnieuw te beginnen aangezien ik de missies nu al ken dus dat vind ik niet zo erg, maar ik moet het eerst überhaupt kunnen saven en dat gaat niet als mijn stomme rotprofiel het niet doet of ik er niet eens eentje kan maken.

Nee ik heb geen gekraakte of gedownloade versie, ik heb dit spel eerlijk gekocht in de winkel en met veel plezier gespeeld, nu ben ik waarschijnlijk mijn savegame kwijt en ik voel me hendig (....) omdat ik het niet meer aan de praat krijg en bang ben het nooit meer fatsoendelijk te kunnen spelen..

Help?!

MvG:

Malarky

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je kan doen is Xliveless installeren. Dat zorgt ervoor dat Games for Windows LIVE uitgeschakeld is en je dus geen profiel nodig hebt. Daardoor zijn je savegames ook niet meer gekoppeld aan je account en kan dus iedereen die ook Xliveless heeft deze spelen, als je een missie dan niet kan spelen kan je ze gewoon op dit forum uploaden en dan speelt iemand van ons deze voor je. ;)

Nadeel is wel dat je dan geen Achievements meer kan halen en ook niet meer online kan spelen, maar dat kan je nu ook niet. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je kan doen is Xliveless installeren. Dat zorgt ervoor dat Games for Windows LIVE uitgeschakeld is en je dus geen profiel nodig hebt. Daardoor zijn je savegames ook niet meer gekoppeld aan je account en kan dus iedereen die ook Xliveless heeft deze spelen, als je een missie dan niet kan spelen kan je ze gewoon op dit forum uploaden en dan speelt iemand van ons deze voor je. ;)

Nadeel is wel dat je dan geen Achievements meer kan halen en ook niet meer online kan spelen, maar dat kan je nu ook niet. :clown:

Ik vind het niet erg dat mijn achievements niet opgeslagen kunnen worden.

Ook vind ik het niet erg dat ik geen multiplayer kan spelen, maar ik vraag me af: zouden er echt missies zijn door dat Xliveless die ik gewoon niet kan doen?

Mal

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.gtaforum.nl/topic/112352-wat-flikken-ze-me-nou/page__p__1649941__fromsearch__1entry1649941

Kijk even hierin mischien staat daar het antwoord tussen heb je al opnieuw proberen in te loggen ??

Hoofdletters gebruikt en stond je capslock wel uit?

Hoofdletters moet je niet vergeten in te voeren als je ze gebruikt heb Suc6 :)

:bier: TOT GTA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet erg dat mijn achievements niet opgeslagen kunnen worden.

Ook vind ik het niet erg dat ik geen multiplayer kan spelen, maar ik vraag me af: zouden er echt missies zijn door dat Xliveless die ik gewoon niet kan doen?

Ik heb me slecht uitgedrukt. Ik bedoelde dat als je een missie zelf niet kon voltooien doordat ie voor jou te moeilijk zou zijn dan kan je deze uploaden op het forum en dan spelen wij deze voor je. Xliveless zal er zeker niet voor zorgen dat je een missie niet kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet erg dat mijn achievements niet opgeslagen kunnen worden.

Ook vind ik het niet erg dat ik geen multiplayer kan spelen, maar ik vraag me af: zouden er echt missies zijn door dat Xliveless die ik gewoon niet kan doen?

Ik heb me slecht uitgedrukt. Ik bedoelde dat als je een missie zelf niet kon voltooien doordat ie voor jou te moeilijk zou zijn dan kan je deze uploaden op het forum en dan spelen wij deze voor je. Xliveless zal er zeker niet voor zorgen dat je een missie niet kan spelen.

Hmm, bedankt voor alle hulp, ik heb me er vandaag toch maar weer eens aan gewaagd want ik vond het nogal een rot gevoel dat ik geen GTA meer zou kunnen spelen, heb nog eens een profiel proberen te maken op een goede vriend zijn email adress die het spel zelf niet heeft, en toen werkte het wel dus ben weer helemaal opnieuw begonnen, vind ik niet zo erg, maar ik kan het tenminste wel opslaan en daar gaat het om.

Alleen even een vraagje, na de missie Frosting on the Cake geloof ik dat je die Lost of the Damned leden moet opblazen en de Politie blokkade moet opblazen, heb ik daarna geen missie meer voor Tony?

Luis belde ditmaal niet vanuit zichzelf naar Tony en steeds als ik Tony probeer te bellen krijg ik zijn voicemail.

Heb nu wel gewoon de missies gedaan bij Luis' moeder en die drugs missies voor Armando en Henrique, denk dat ik straks aan de eerste missie voor Mori begin, maar weet iemand of ik nog een missie voor Tony krijg of ik iets fout doe?

Nog een vraagje, de eerste missie van Yusuf dat je die helicopter moet stelen krijg ik echt niet voor elkaar, ik kan totaal geen helicopter besturen, hoe moet ik dit uploaden als het me echt echt echt niet lukt?

Groetjes, Mal

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen even een vraagje, na de missie Frosting on the Cake geloof ik dat je die Lost of the Damned leden moet opblazen en de Politie blokkade moet opblazen, heb ik daarna geen missie meer voor Tony?

Luis belde ditmaal niet vanuit zichzelf naar Tony en steeds als ik Tony probeer te bellen krijg ik zijn voicemail.

Heb nu wel gewoon de missies gedaan bij Luis' moeder en die drugs missies voor Armando en Henrique, denk dat ik straks aan de eerste missie voor Mori begin, maar weet iemand of ik nog een missie voor Tony krijg of ik iets fout doe?

Zoals je op WikiGTA kan zien zijn er nog missies van Tony (Anthony Prince), maar deze worden pas vrijgespeeld als je enkele andere missies voltooid hebt. Dus speel eerst even de andere missies die je moet doen en na een tijdje zal je wel gebeld worden of iets dergelijks waardoor je een missie van Tony krijgt. ;) De Drug Wars zijn trouwens niet benodigd voor de storyline, enkel voor de 100%, dus dit hoef je niet te spelen om een nieuwe missie van Tony te krijgen.

Nog een vraagje, de eerste missie van Yusuf dat je die helicopter moet stelen krijg ik echt niet voor elkaar, ik kan totaal geen helicopter besturen, hoe moet ik dit uploaden als het me echt echt echt niet lukt?

Dat is inderdaad één van de moeilijkste missies van het spel. Als je Xliveless had geïnstalleerd dan kon je simpelweg het savegame-bestandje hier uploaden en dan zou ik, of iemand anders, het voor je gespeeld hebben. Nu gaat dat niet want je savegame is gekoppeld aan je Games for Windows LIVE ID...

Ik raad je alleszins aan om de missiebeschrijving op WikiGTA eens door te lezen, daar staan enkele handige tips. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...