grandtheftauto... Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2010 Hallo allemaal, ik heb sinds kort weer een nieuwe PC gekregen met alles erop en eraan ( ) maar hoe sla je je missies op, want ik wil opslaan en dan zegt ie update en dan doe ik dat en dan start me pc opnieuw op maar dan zegt hij weer je moet dezelfde update doen. Ik kan helaas geen foto laten zien want me PC is terug naar de winkel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2010 Download en installeer de nieuwste patch eens handmatig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neal07 Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2010 Je moet na de update-melding je game ff opslaan dan gta afsluiten, dan pas wordt de update geistalleerd en kun je weer fijn verder spelen, succes. mvg neal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2010 Download en installeer de nieuwste patch eens handmatig. Oke zal ik doen! en P.S hieronder: Ook bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.