game~skater Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ik heb een vraagje over een opcode waarmee je de auto waarin de speler nu zit toewijst aan een variable zoals 0470: 76@ = actor $PLAYER_ACTOR current_weapon dat doet maar dan met een auto. Ik weet niet of dit mogelijk is? Reageren
Beagle Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 00D9: 68@ = actor $PLAYER_ACTOR car // mission only Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Deze opcode bestaat: 03C0: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car Deze code geeft dus aan dat 1@ de auto van de speler is, waar hij in zit. @Beagle: Dat is een mission only opcode, ik denk niet dat je die kan gebruiken in een CLEO script. Reageren
game~skater Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 (bewerkt) 00D9: 68@ = actor $PLAYER_ACTOR car // mission only Mission only? Dus niet buiten een missie te gebruiken? Is er geen andere mogelijkheid? edit: RD, bedankt voor de code. Beagle, ook bedankt voor de moeite! Bewerkt: 25 juli 2010 door game~skater Reageren
Beagle Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Nee hoor, die werkt gewoon prima in elke situatie (voor mij in ieder geval). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.