llllllllll Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 hi, ik wil graag een handstand, op het skateboard, tijdens het rijden, op de grond doen maar hoe doe ik dat??? ik had het gezien op deze foto ik wil dat ook! maar hoe? alvast bedankt
Rinaldootje Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Je moet eerst een manual starten. Dat doe je door Up + down te drukken. In de manual druk je 2 maal op de Grab trick toets te drukken. Dan kom je in de handstand. Het is eigenlijk gewoon een manual. Ik weet niet op welke toets je Grab trick op de Computer staat, Maar die moet je 2x indrukken terwijl je in een manual zit. Op de PS2 & PSP is het 2X Vierkantje De Xbox is het 2X X (Kruisje)
llllllllll Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 (bewerkt) Je moet eerst een manual starten. Dat doe je door Up + down te drukken. In de manual druk je 2 maal op de Grab trick toets te drukken. Dan kom je in de handstand. Het is eigenlijk gewoon een manual. Ik weet niet op welke toets je Grab trick op de Computer staat, Maar die moet je 2x indrukken terwijl je in een manual zit. Op de PS2 & PSP is het 2X Vierkantje De Xbox is het 2X X (Kruisje) DANK u mijn grab trick is C Grind is V en flip is B Zijn er btw nog meer leuke trucjes? deze ken ik al: pogo fingerflip kickflip manual handstand melon indy shifty Bewerkt: 25 juli 2010 door Kai-ShockWave Dubbelpost samengevoegd.
Rinaldootje Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 (bewerkt) Check google eens XD http://www.tonyhawkg...d-2/tricks.html Een hele waslijst aan tricks. Bewerkt: 25 juli 2010 door Rinaldootje
llllllllll Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Check google eens XD http://www.tonyhawkg...d-2/tricks.html Een hele waslijst aan tricks. had ik nog nie aan gedacht
Rinaldootje Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Volgende keer wel doen. Anders laten mensen je kennis maken met LMGTFY.
llllllllll Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Volgende keer wel doen. Anders laten mensen je kennis maken met LMGTFY. wat is dat
Velaro Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Volgende keer wel doen. Anders laten mensen je kennis maken met LMGTFY. wat is dat Dit ..
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Probleem inmiddels opgelost en om meer spam te voorkomen:
Recommended Posts