TekaLoca Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 (bewerkt) Ik heb al een paar dagen een probleem met Windows Update. Die dus een update .. niet wil updaten. (Mislukt steeds) Ik heb lopen zoeken op internet , maar daar vind ik de download niet. Hier ff een pic van wat ik nodig heb : Ik heb die update echt nodig want mijn Messenger werkt hierdoor nietmeer. Hopelijk hebben jullie wel een link voor me Bewerkt: 25 juli 2010 door GrandTheftAuto-Jooriie Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=ab99342f-5d1a-413d-8319-81da479ab0d7 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=ab99342f-5d1a-413d-8319-81da479ab0d7 Deze heb ik al 3-4 keer gedaan , werkt gwn niet ;o Reageren
Crypteq Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Je zegt dat je messenger er niet meer door doet. Maar heeft messenger voorheen wel gewerkt dan? Zoja, dan kan het niet aan het .net framework liggen, En dan ligt de fout ergens anders. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 (bewerkt) Je zegt dat je messenger er niet meer door doet. Maar heeft messenger voorheen wel gewerkt dan? Zoja, dan kan het niet aan het .net framework liggen, En dan ligt de fout ergens anders. Nouja , ik weet het niet. Mijn msn heeft altijd gewerkt , tot ik 3 dagen geleden op pc wil , ik start alles op en dan krijg ik melding : Windows Live Communications platform werkt niet meer. endan wijst ie me door naar Windows Update , maar de laatste update die nodig is mislukt steeds , en dat is het .net framework 3.5 Hier heb ik mijn probleem al gepost over msn. Bewerkt: 25 juli 2010 door GrandTheftAuto-Jooriie Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ik zou het eigenlijk niet echt weten, probeer misschien eens om Windows Vista opnieuw te installeren voordat je Windows 7 koopt, je hebt toch een installatie-DVD van Windows Vista hoop ik ? Reageren
Crypteq Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Waarom post je als je het 'eigenlijk' ook niet weet? En wie zegt dan weer dat hij Windows 7 gaat installeren? Ontopic: Heb je Alles van Windows live geprobeerd te verwijderen en opnieuw te installeren? Want als msn het voorheen het wel gedaan heeft en daarna op een van de andere dag niet meer dan ligt het niet aan .net framework. Echter zoals je op deze site kan zien heb je alleen voor Writer .net framework nodig. Dus dat heeft niet zoveel met msn te maken. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Herinstalleren, wat een drastische maatregel zeg... Kijk gewoon of je geen herstelpunt kunt vinden van toen je pc nog normaal werkte en probeer die dan eens. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 (bewerkt) In een PM hebben we al verschillende dingen besproken, maar je kan eens proberen om systeemherstel te doen naar een week geleden ofzo, voordat hij de fout gaf EDIT : SNIPER44 was me voor Bewerkt: 25 juli 2010 door Prison_Break_MiSa Reageren
TomFurga Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Update-probemen worden soms veroorzaakt door de beveiliging, ik heb een keer Norton moeten vervangen door MSE om een Vista-update goed binnen te krijgen, alhoewel tijdelijk uitschakelen misschien ook had voldaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.