jobsky Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Een vriend van me zei eens een keer dat ik met vliegtuigen mensen kan brengen enso net als in een taxi...maar welke missie is het!! en welk eiland?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 :huh: Ik denk niet dat dit kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ekkiej Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 volgens mij kan het ook niet hoor want k heb een save game waar het spel helemaal uitgespeeld is maar dat kun je niet doen mensen vervoeren in de vliegtuig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Hij heeft zijn antwoord. Laat het nu maar rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 zou wel gaaf zijn een beetje de piloot uithangen in die at 400 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 maybe laat antwoord maar ik kijk ma rond in forum.. in die dodo kan een pasagier ( hoe je ook typt ) ik hat keer zo'n gang member in me dodo ik weet nie of hij schiet vanuit ramen van dodo, want heb nie zo laag gevloge toen ik er uit sprong had hij helaas ( voor hem dan:P ) geen parrachutte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Wat wil je ermee duidelijk maken? Ik zie totaal geen reden om te posten én dit topic te bumpen .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Je je kan wel mensen met een vliegtuig vervoeren, maar niet alle mensen. Alleen je eigen gang leden (die moet je dan wel eerste recruteren) en je vriendin. Maar je kan niet lekker taxi chauffeur gaan spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Je je kan wel mensen met een vliegtuig vervoeren, maar niet alle mensen. Alleen je eigen gang leden (die moet je dan wel eerste recruteren) en je vriendin. Maar je kan niet lekker taxi chauffeur gaan spelen Maar je hebt je antwoord toch al? dan hoeft er toch niks meer gepost te worden..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Je je kan wel mensen met een vliegtuig vervoeren, maar niet alle mensen. Alleen je eigen gang leden (die moet je dan wel eerste recruteren) en je vriendin. Maar je kan niet lekker taxi chauffeur gaan spelen gaat ook niet hoor <_< , dat denk ik toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Wat wil je ermee duidelijk maken?Ik zie totaal geen reden om te posten én dit topic te bumpen .. Dat zegt genoeg jongens. Laten rusten!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietje puc Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Wat wil je ermee duidelijk maken?Ik zie totaal geen reden om te posten én dit topic te bumpen .. Dat zegt genoeg jongens. Laten rusten!! oke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.