guib Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 (bewerkt) Hoi mensen, ik heb een nieuwe missie gemaakt en dit is de eerste keer dat ik een missie geupload hebt. hier is de link: http://dyom.gtagames.nl/?act=show&id=6877 Ik wil dolgraag jullie mening weten!! edit: wow bedankt voor jullie reacties Bewerkt: 11 augustus 2010 door guib Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Ik ga hem wel downloaden, dan krijg je mijn mening over de missie Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Ik heb hem gespeeld: goede missie Reageren
guib Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik heb hem gespeeld: goede missie hehe, eindelijk iemand. bedankt Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Ik heb hem gespeeld: goede missie hehe, eindelijk iemand. bedankt En er zitten natuurlijk ook lekkere wapens tussen. Reageren
dan0 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Ziet er goed uit helaas heb ik geen gta op me pc maar heb even op die website rondgekeken en ziet er echt vet uit! Reageren
guib Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Ziet er goed uit helaas heb ik geen gta op me pc maar heb even op die website rondgekeken en ziet er echt vet uit! thanx, ik heb trouwens nog een missie, moet je maar gewoon mijn naam intypen bij de site Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Ik heb een probleem: ik schakel enkele guards uit die niet staan aangegeven op de kaart (buiten) omdat ik binnen een vergeten was. Schiet ik hem neer ga ik naar binnen schiet ik de ander neer, komt er alleen een Heli van s.w.a.t en heb ik verder geen objective. Maar dat zou vast wel komen door een crash Reageren
guib Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Ik heb een probleem: ik schakel enkele guards uit die niet staan aangegeven op de kaart (buiten) omdat ik binnen een vergeten was. Schiet ik hem neer ga ik naar binnen schiet ik de ander neer, komt er alleen een Heli van s.w.a.t en heb ik verder geen objective. Maar dat zou vast wel komen door een crash in de hele missie hoef je niet naar buiten te gaan (je moet wel overal in het huis kijken) ik heb trouwens weer 2 missie's upgeload, ga naar de site van dyom en tiep guib in bij zoeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.