justin$ Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Hallo ik heb altijd het probleem dat mijn Roof stickers grijs zijn Heb fotos er van op alle wagens heb ik deze bug denk ik Hoe kan ik het oplossen Fotos nu van samp: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Dat gebeurt ingame ook vaak hoor... wanneer je je auto hebt gesaved komt het wel meer voor dat de tekstvakjes (de merken) ineens grijze rechthoeken worden, dat is best irritant. Ook kan de Paintjob gewoonweg verdwijnen na het saven. Je kan dit eigenlijk niet oplossen... Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Dit is inderdaad niet te verhelpen, het is een fout van het spel. Als je de kleur of stickers wilt behouden kun je het beste nog een keer gaan tunen. Grote kans dat de kleuren nu niet verdwijnen aangezien het niet altijd gebeurd. Reageren
justin$ Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Is er dan geen manier om het op te lossen een soort volgorde dat je moet volgen om did te verhelpen ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Nee, het is gewoon een bug in SA. Reageren
justin$ Geplaatst: 26 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Nee, het is gewoon een bug in SA. Oke dan maar Bedankt voor hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.