Jump to content

GTA 4 smpa 60 error


bombermansuper

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een savegame, patch 1.0.7.0 en 100 car mods. als ik de straat uit rij voorbij mijn penthouse dan slaat hij vast en krijg ik de error. Heb de savegame van deze site en de patch ook.

Weten jullie wat het probleem is?

bij voorbaad dank.

Bewerkt: door bombermansuper
Link to comment
Delen op andere websites

Heb nog een probleempje gevonden ( dit kan alles veroorzaken ) als ik uit men penthouse rij en voorbij een parkeerplaats rij dan slaat hij vast ligt niet aan het car pack? Iemand een oplossing? Beter gezegt dit is mijn probleem zegmaar.

Bewerkt: door bombermansuper
Link to comment
Delen op andere websites

het ligt aan je auto mods, die error komt dan omdat je uit eht bereik van die auto raakt en dus deze auto uit het geheugen geladen moet worden, maar door bugs/installatiefouten gebeurt dit neit en crasht het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb ik eens niet met die savegame gespeelt en met een gewoon spel vanaf het begin, dan krijgt hij niet die vreemde kuren?

das toch logisch, want die auto staat toch niet op de parkeerplaats en hoeft dus ook niet uit het geheugen geladen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dus jij zegt als ik alle auto's uit me parkeerplaatsen gooi en dan save dat het dan goed moet zijn?

nee, want een bepaalde carmod doet het niet. Vanuit het savehouse staan er autos in de omgeving, als je meerdere autos op de saveplek hebt staan rijd er dan eens met 1tje weg, crasht hij dan niet, gebruik de andere, dan weet je welke fout is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik had dit ook toen ik een Chavos op mijn parkeerplaats had gezet en meteen met een M5 wou rijden. Dus ik veranderde de Chavos in een M5 maar kreeg ook zon foutmelding na nog geen 100m rijden.

Gewoon nieuwe game starten en probleem is opgelost, of anders uw vehicles bestandje dat je gebackuped had terug zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit ook toen ik een Chavos op mijn parkeerplaats had gezet en meteen met een M5 wou rijden. Dus ik veranderde de Chavos in een M5 maar kreeg ook zon foutmelding na nog geen 100m rijden.

Gewoon nieuwe game starten en probleem is opgelost, of anders uw vehicles bestandje dat je gebackuped had terug zetten.

Dat is niet het geval, namelijk als jij die auto 'in het wild' tegen komt zal hetzelfde gebeuren. Het probleem is dat die auto door fouten niet uit het geheugen geladen kan worden, wat de crash veroorzaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...