PorZ19 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 ik heb vorig week een nieuwe videokaart gekocht zeer tevreden mee maar tot dat. Verschillende Games niet meer willen starten bij mij zijn dat Just Cause 2 en Need For Speed Shift bij Just Cause 2 Gebeurd er niks meer, herinstallatie helpt niks. Need For Speed Shift: Straten gaat goed maar, als mijn Race Laad Crasht me spel ik heb niks veranderd aan de games toen ook nog mijn oude kaart er in zat, dus daar zou het ook niet aan liggen ik heb al op google gezocht maar niks helpt tot nu toe. en me Drivers zijn geüpdate dus daar licht het niet aan Far Cry 2, GTA IV, Race Driver Grid. starten allemaal prima zonder problemen en crashen ook niet wie geeft de oplossing voor mij (ik weet niet of dit in de goede sub-forum staat zo, niet wil iemand hem dan verplaatsen) Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 (bewerkt) drivers installeren. grapjeeeee Maar even serieus, had je de oud drivers verwijdert en daarna deze geinstalleert? Bewerkt: 26 juli 2010 door wesley123 Reageren
PorZ19 Geplaatst: 26 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 (bewerkt) drivers installeren. grapjeeeee Maar even serieus, had je de oud drivers verwijdert en daarna deze geinstalleert? jah, zelfs de laatste bestanden van nvidea met een driver cleaner verwijderd dus daar licht het niet meer aan nu blijkt ook dat Caylist een progamma van ATI, ook roet in het eten gooit want dan gaat Far Cry 2 opeens niks meer doet, maar dat is ook opgelost wat ik nu doe is alleen de Display Driver en voor de rest niks meer. maar hij gaf ook eerst de melding van can not find Grafics card information daar bleek een progamma van ASUS (Smart Doctor) daar de boos doener van te zijn maar die 2 games doen het nog steeds niet, de rest doet het prima en dat vind ik het rare er aan Bewerkt: 26 juli 2010 door PorZ19 Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Ik gebruik zelf ook ter vervanging van CCC tegenwoordig Ati Tray tools, het programma is een stuk lichter, heeft meer opties en doet het ten misnte normaal. Verder is al die andere software ook niet nodig die je erbij hebt gekregen, dus die kun je er beter afhalen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 (bewerkt) Het wil soms gebeuren dat je games opnieuw moet installeren na het switchen van videokaart fabrikant. Ik heb dit al vaker meegemaakt. Bewerkt: 26 juli 2010 door Galiorix Reageren
.Wacko Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Het wil soms gebeuren dat je games opnieuw moet installeren na het switchen van videokaart fabrikant. Ik heb dit al vaker meegemaakt. In de z'n eerste post staat dat herinstallatie niets hielp. Reageren
PorZ19 Geplaatst: 26 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 (bewerkt) Het wil soms gebeuren dat je games opnieuw moet installeren na het switchen van videokaart fabrikant. Ik heb dit al vaker meegemaakt. bij just cause 2 helpt het niet, bij nfs shift moet ik even kijken, maar dat vind ik niet me belangrijkste game tot nu toe werkt alles goed, op die 2 na dus. Edit: Just Cause 2 Werkt weer Bewerkt: 6 augustus 2010 door PorZ19 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.